  • Data: 2017-07-21 08:07:20
    Temat: Re: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 20 lipca 2017 22:33:16 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > A nie od tego powineneś zacząć?
    > Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść;)

    No i od tego są dyskusje z ludźmi, żeby mieć szerszy horyzont.
    Bez liczenia wstępnego wydawało mi się że pompa CWU będzie nie do
    pobicia, ale jednak wszytko trza przeliczyć.

    > ALe jak życie uczy człek na emeryturze sknerzyć zaczyna i chorobliwie
    > oszczędzać(chociaż nie musi)więc podejrzewam że te koszty to będzie bliżej
    > 150zł jak 250zł

    To już raczej przesada, ale tak czy siak wychodzi niewiele tej kasy na rok.

    > To się nigdy dla 2-3 osób nie opłacało

    Mojemu koledze się opłaciło, ale dostał z gminy 70% dopłaty
    bez kredytów i babrania się w papierach ;)

    > Rowerem dużo jeżdze i widzę marketingocy się starają bo coraz więcej
    > instalacji fotowolticznych widzę
    > Masakra jak dla mnie. Nieważne czy na dachu czy obok domu.

    Dla jednego masakra, dla innego oznaka, że powoli ludzie zaczynają mieć
    środki i świadomość, żeby próbować się zbliżyć cywilizacyjnie do zachodu ;)
    Jak widzisz u sąsiada dach za 300 tysi, lodówkę za 15 czy taras za 60,
    to też mówisz że marketingowcy się starają? ;)

    L.