  • Data: 2019-01-02 09:47:02
    Temat: Re: Grzanie wody sloncem.
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bojler z wezownica mozna miec wczesniej. Ja mam. Koszt na dzisiaj zero. 100 metrow
    pexa 150 zlotych. Dwa litry glikolu propylenowego 45 zlotych. Kilka roznych pompek do
    wody mam w przydasiach. Wychodzi ze rurke, glikol, dwa termostaty po kilkanascie
    zlotych za sztuke i jeszcze kilka niezbyt drogich komponentow potrzebuje. W dwoch
    stowach moglbym sie zmiescic. Wentylator w piwnicy stoi i czeka na smietnik albo cud.
    Jak ktos cierpi na brak pomyslunku i dwie lewe rece to i 5000 moze go taka instalacja
    kosztowac, co nie znaczy ze wszystkich bedzie tyle kosztowala.

    W zimie kiedy jest mróz, na strychu na pewno nie masz ciepło. więc jest
    jeszcze opcja wody bez glikolu i spuszczać ją z kolektora od jesieni do
    wiosny.