    Date: Tue, 17 Dec 2013 12:32:51 +0100
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Grzejniki, kaloryfery

    W dniu 2013-12-17 09:14, ToMasz pisze:

    > bo szybciej grzeją pomieszczenie? Bo za pomocą urządzenia za 9zł z
    > tesko włączam i wyłączam piec o zadanych godzinach? Bo mają nizszą
    > temperaturę, wiec piec ma niższą temperaturę, bo do komina lecą
    > spaliny o niższej temperaturze?
    > ToMasz
    Kocił zamiast posłużyć 25-30 lat to po 5-10 latach będzie do wymiany, bo
    go zeżre ruda.
    Nie dość, że grzejniki przepłacone to jeszcze zamiast systematycznie
    odkładać miesięcznie 20zł na nowy kocioł to trzeba będzie odkładać
    prawie 100zł miesięcznie, aby wymienić kocił, kiedy skoroduje. Co gorsza
    zawsze kotły odmawiają posłuszeństwa w okresie grzewczym.