    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gwarancja na grzejniki
    Date: Thu, 6 Sep 2012 09:38:20 +0200

    >Produkty typu przęsła ogrodzeniowe normalnie są z drutu fi 5 a marketowe z
    >fi 4 (ta sama marka). Wytrzymałość mechaniczna drutu 4 w stosunku do 5 jest
    >ledwo 55% a więc oszczędzamy trochę stali a tracimy prawie połowę
    >sztywności pola ogrodzeniowego.

    Ale moment ...
    Na tych produktach jest to napisane i producent tego nie ukrywa ...
    Wiem bo sam szukałem słupków i siatki ogrodzeniowej ...
    Producent nie ukrywa grubości , więc jak ktoś chce może kupić produkt
    słabszej jakości ..
    Można więc kupić produkt o gorszych parametrach albo o lepszych ...

    >To samo jest niektórymi innymi towarami np. przyczepki bagażowe.
    >Nie wszystko da się zrobić cieńsze, ale w wielu przypadkach niestety się
    >da.

    Producenci mają różne wersje produktów. I wersje "ekonomiczne" i zwykłe i
    klient decyduje co chce kupić ...
    W marketach są produkty takiej samej jakości jak u konkurencji ale sa też
    wersje słabsze ...