    Subject: Re: Halogen z czujnikiem ruchu wariuje
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Date: Mon, 14 Sep 2015 12:54:43 +0200

    On 2015-09-14 10:01, Kris wrote:
    > Zauważyłem że lampa halogenowa oświetlająca podjazd zaczęła wariować.
    > Wszystko jest ok do momentu wzbudzenia- czyli jak coś uruchomi czujnik lampa się
    zapala, świeci przez ustawiony czas i gaśnie. Niestety gasnie tylko na 4-5sekund
    później się sama zapala, gaśnie i tak kilkanaście razy. Po kilkunastu takich cyklach
    gaśnie i jest ok do momentu gdy ją coś ponownie nie wzbudzi- i wtedy znowu zapala się
    i gaśnie.
    > Co może być przyczyna?- Czyżby czujnik padł?
    > Jest tam żarnik 300w bodajże więc takie bezsensowne świecenie generuje koszty.
    > A tak przy okazji:
    > http://allegro.pl/halogen-reflektor-led-lampa-30w-z-
    czujnik-ruchu-i5662969876.html
    > Takie coś- w praktyce daje to tyle samo światła co żarnik halogenowy 300W?

    Żarnik "tradycyjny" daje jakieś pi razy drzwi 4000 lumenów i więcej.

    Ten sprzedawca deklaruje 100 lm/W, a i tak nie wiadomo czy to nie są
    "chińskie lumeny"

    Tak więc stwierdzenie "w praktyce tyle samo" wydaje się być przesadzone.

    Piotrek