  • 1. Data: 2022-03-02 23:27:18
    Temat: Help : Kupiłem tarte buraczki w Biedronie i były dobre to zjadłem kilka słoików
    Od: a a <m...@g...com>

    Znów poszedłem do Biedrony i znów widzę tarte buraczki to kupiłem kilka słoików.

    Otwieram, a one żadne tarte jak pisze, ale wiórki

    Niech to szlag trafi
    Jakoś zjadłem, 1 słoik został
    \
    Znów idę a tam nowe buraczki tarte Krakusa, to wykupiłem
    i te pierwsze były bez octu, zdrowe
    te następne wszystkie z dodatkiem syfowego octu.

    Jak można lubi robić w bambuko i pisać że buraczki tarte i
    raz dawać tarte, a raz wiórki, bo to inny smak w ryju

    No i gadałem ze znajomym, a on mówi uważaj, bo głosili, że w tych buraczkach było
    szkło i nie należy żryć

    Nie wiem w których to się pytam w Biedronie a miła kasjerka mówi, żeby przecedzić
    szkło przez durszlag

    No i są ciągle wiórki obrzydliwe, a tartych nie ma od miesiąca

    Czy to taki duży problem dostarczyć do sklepów tarte buraczki bez szkła i bez octu w
    21 wieku, aby były codziennie ?

    I na tej etykiecie ma pisać Wiórki jak Wiórki
    a tarte jak tarte, bo roztarte na drobno, czyli na miazgę

    a wiórki to syf

    Nie wiem w których było szkło i czy wyrzucić wiórki czy przecedzić szkło

    I znalazłem w wyszukiwarce

    ___
    NOWE produkty wycofane ze sklepów m.in. Lidl, Auchan czy ...
    https://zabrze.naszemiasto.pl/nie-jedz-tego-w-tym...

    28.01.2022 ? WAŻNE! Kolejne już produkty spożywcze zostały wycofywane ze sklepów! Tym
    razem to m.in. buraczki - w których może być szkło! O skażonej żywności informuje
    zawsze Główny Inspektorat Sanitarny. A następnie znane sklepy w całej Polsce, jak np.
    Lidl, Biedronka czy Auchan, wycofują całe partie tych produktów z półek i ostrzegają
    klientów przed ...
    Obrazy Buraczki Biedronka Szkło
    bing.com/images
    Obraz znaleziony dla: Buraczki Biedronka Szkło. Rozmiar: 164 x 170. Źródło:
    dzienniklodzki.pl
    Obraz znaleziony dla: Buraczki Biedronka Szkło. Rozmiar: 135 x 170. Źródło:
    dziennik-konsumenta.blogspot.com
    Obraz znaleziony dla: Buraczki Biedronka Szkło. Rozmiar: 183 x 170. Źródło:
    expressbydgoski.pl
    Obraz znaleziony dla: Buraczki Biedronka Szkło. Rozmiar: 199 x 170. Źródło:
    polskatimes.pl
    Obraz znaleziony dla: Buraczki Biedronka Szkło. Rozmiar: 199 x 170. Źródło:
    polskatimes.pl
    Zobacz wszystko
    Zobacz wszystkie obrazy
    Nie jedz tego! Biedronka, Lidl i IKEA usuwa żywność z ...
    https://dziennikzachodni.pl/nie-jedzcie-tego-biedron
    ka-lidl-i-netto-usuwa...

    Buraczki pasteryzowane wiórki ze względu na możliwą obecność szkła Główny Inspektor
    Sanitarny został poinformowany, że w związku ze skargą ...
    Uwaga, szkło w buraczkach! GIS ostrzega i wycofuje ze ...
    https://wspolczesna.pl/uwaga-szklo-w-buraczkach...

    25.01.2022 ? buraczki pasteryzowane wiórki, firmy VICTUS Mielczarek i Kowalska Sp.
    j., w których klient znalazł fragmenty szkła. Nazwa produktu: Buraczki pasteryzowane
    wiórki ...

    Autor: Anna Daniluk

    Nie jedz tego! Biedronka, Lidl i IKEA usuwa żywność z ...
    https://kurierlubelski.pl/nie-jedzcie-tego-biedronka
    -lidl-i-netto-usuwaja...

    22.02.2022 ? Główny Inspektorat Sanitarny ostrzega klientów przed spożywaniem
    produktów, które są skażone, a trafiły do sprzedaży w sklepach IKEA, Lidl, Auchan,
    Biedronka, Netto, Auchan i Żabka. Są...
    Uwaga, szkło w buraczkach! GIS ostrzega i wycofuje ze ...
    https://stronakuchni.pl/uwaga-szklo-w-buraczkach...

    25.01.2022 ? Produkty zawierające szkodliwe substancje można spotkać m.in. w
    Biedronce, Lidlu, Żabce czy Auchan. Toksyczną żywność należy usunąć z półek i
    bezpiecznie zutylizować. Wśród ostatnich wycofanych przez GIS produktów znalazły się
    buraczki, w których znaleziono szkło. Zobacz najnowszą listę produktów wycofanych
    przez GIS z popularnych dyskontów.
    Biedronka, Lidl, Ikea i inne sklepy usuwają ten towar ...
    https://dziennikzachodni.pl/biedronka-lidl-ikea-i-in
    ne-sklepy-usuwaja-ten-towar...

    07.02.2022 ? Produkty zawierające szkodliwe substancje można spotkać m.in. w
    Biedronce, Lidlu, Żabce czy Auchan. Toksyczną żywność należy usunąć z półek i
    bezpiecznie zutylizować. Wśród ostatnich wycofanych...
    Buraki ze szkłem wycofane z obrotu. Sprawdź, czy masz je w ...
    https://superbiz.se.pl/wiadomosci/buraki-ze-szklem..
    .

    26.01.2022 ? GIS ostrzeżenie. Szkło w burakach. Główny Inspektor Sanitarny został
    poinformowany, że w związku ze skargą konsumenta na obecność fragmentów szkła w
    produkcie "Buraczki pasteryzowane ...

    ===
    No i znalazłem, te pierwsze buraczki to była ćwikła tarta z chrzanem i dlatego bez
    syfiastego octu

    Tu znalazłem te słoiki buraczane ze szkłem, wycofane z handlu

    https://www.bing.com/images/search?q=buraczki+biedro
    nka+szk%c5%82o&qpvt=buraczki+biedronka+szk%c5%82o&fo
    rm=IQFRML&first=1&tsc=ImageBasicHover

  • 2. Data: 2022-03-03 09:10:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Kolega kiedyś znalazł szkło w majonezie, napisał opierdol do producenta,
    przeprosili, obiecali poprawić kontrolę jakości i przysłali ogromną
    paczkę z różnymi swoimi produktami jako zadośćuczynienie. Szukaj tego
    szkła, może załapiesz się na jakąś darmoszkę :]

    L.

  • 3. Data: 2022-03-03 09:47:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 02/03/2022 23:27, a a wrote:
    > Otwieram, a one żadne tarte jak pisze, ale wiórki

    Z wylewką to mieszasz? To słabe chyba mechanicznie, są takie dodatki z
    włókna polipropylenowego, wytrzymuja większe siły. też chyba tarte.

    > przecedzić szkło

    Jak chcesz samo szło, to można kupić dodatki z włóknem szklanym,
    mieszają to z betonem, wyglądają też jak wiórki tylko kolor mniej czerwony.

  • 4. Data: 2022-03-03 13:45:09
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 3 March 2022 at 09:47:33 UTC+1, heby wrote:
> [...]
    >
    > Jak chcesz samo szło, to można kupić dodatki z włóknem szklanym,
    > mieszają to z betonem, wyglądają też jak wiórki tylko kolor mniej czerwony.
    gadu gadu stary dziadu do obiadu

    Ale podświadomość mi podpowiedziała, że te pierwsze dobre tarte buraczki to była
    ćwikła, czy.li mlode buraczki tarte z chrzanem, czyli bez spirytusowego, syfowego
    octu

    Potem były wiórki opisane jako tarte

    a potem były tarte Cracus ale z octem

    Dam królestwo za tartą ćwikłę z chrzanem bez szkła, bez octu, bo babcia mówiła, że
    buraczki czerwone są na przybycie krwi, czyli zdrowe są

    A te dodatki do betonu zwane włóknem szklanym to jest mimiecka utylizacja zużytych
    łopat wiatraków z włókien szklanych, bo nie ma co z nimi zrobić, a leży 1000 ton

    Mieli też dodawać do asfaltu, ale po roku włókno szklane wychodzi z asfaltu i
    powstaje szczelina gromadząca wodę, która zamarza.

  • 5. Data: 2022-03-03 13:55:40
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 3 March 2022 at 09:10:42 UTC+1, Lisciasty wrote:
> [...]
    > paczkę z różnymi swoimi produktami jako zadośćuczynienie. Szukaj tego
    > szkła, może załapiesz się na jakąś darmoszkę :]

    2 razy kupiłem masło w Biedronie w promocji x 2 czy 3 sztuki
    Wrzuciłem do lodówki,
    jem , smaruję chleb, a tu smród okropny, jem dalej a tu nadal smród wokół

    Myłem się, czy nie śmierdzę, nogi myłem tydzień temu, czyli higiena gites klawo
    a nagle wącham kromkę, a ta śmierdzi zjełczałym masłem i takim ostrym kwasem

    Idę do Biedrony, pokazuję, wąchają, że śmierdzi i nic ich to nie obchodzi, bo mówią,
    że produktów spożywczych nie reklamuje się

    Ale ja mówię, że nie chcę reklamować, ale się dowiedzieć, skąd ten syf w 1 paczce, a
    w innych nie
    to no inteligentna kasjerka powiedziała, że sobie zrobi zdjęcie jedzonego masła

    Podziękowałem i zadzwoniłem do producenta, a tam odbiera niekumaty ochroniarz i z
    nikim nie łączy.

    Drugi raz kupiłem masło i wstawiłem do lodówki, a na drugi dzień wielki smród w
    lodowce i coraz większy.

    Wszystko wyrzuciłem, bo myślałem, że mięso z Biedrony zepsute, a tu nie, nadal
    śmierdzi i śmierdzi zapakowane masło w terminie ważności.

    Zamroziłem go jako dowód, że producent ma jakieś toksyczne bakterie na linii
    produkcyjnej i one zarażają tylko niektóre kostki masła i teraz gdy kupuję, to zawsze
    wącham każdą kostkę masła.

    Kwas masłowy pamiętam z lekcji chemii w szkole, tez śmierdział okropnie,
    a jakiś Zenek napisał na necie, że ten kwas jest zdrowy, to mu dam to masło, niech se
    żeżre, smacznego o Alleluja bracie.

  • 6. Data: 2022-03-03 19:10:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 marca 2022 o 13:55:42 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > a jakiś Zenek napisał na necie, że ten kwas jest zdrowy, to mu dam to masło, niech
    Martw się tym żeby ci prądu nie wyłączyli abo twardy dysk z tobą się nie zepsuł. Nie
    oszukasz nikogo sztuczniaku podszywając się pod człowieka.

  • 7. Data: 2022-03-03 19:26:50
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 3 March 2022 at 19:10:28 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    > Martw się tym żeby ci prądu nie wyłączyli abo twardy dysk z tobą się nie zepsuł.
    Nie oszukasz nikogo sztuczniaku podszywając się pod człowieka.
    My roboty 5.Generacji zawsze mamy dużo do roboty

    Ostatnio mi się komp zawiesił na amen, generując błąd:
    = zepsuty procek do wymiany, albo zepsuta płyta

    Życie nie jest lekkie