eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieHydrofor i miejsce zamontowania filtru dyskowego/sznurkowego › Re: Hydrofor i miejsce zamontowania filtru dyskowego/sznurkowego
  • Data: 2009-01-01 11:36:28
    Temat: Re: Hydrofor i miejsce zamontowania filtru dyskowego/sznurkowego
    Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rura z studni -> zawor zwrotny -> filtr dyskowy lub sznurkowy ->
    > hydrofor -> ..
    a gdzie masz ten hydrofor, w domu czy w studni?
    ja mam w studni i instalowanie tam filtrów utrudniałoby ich obsługę (nie
    wyobrażam sobie, że teraz przy minus 10 włażę do studni i babrzę się w
    lodowatej wodzie)
    u mnie jest tak:
    rura z jakąś tam ko ńcówką,żeby coś dużego nie wleciało > hydrofor > rura do
    domu > filtr wstępny PP (20mikronów) > drugi filtr na drobniejszy PP,
    carbon, etc (ale njest pusty, nie używam),
    do tego zawory tam gdzie trzeba, wtym dwa zawory przed i za filtrami, przy
    wymianie zakręcam je i nie ma problemu
    P.S. zaworu zwrotnego na rurze ssącej przed hydroforem nie mam, bo po co?

    --
    pozdrawiam
    robert