eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieHydrofor i miejsce zamontowania filtru dyskowego/sznurkowego › Re: Hydrofor i miejsce zamontowania filtru dyskowego/sznurkowego
  • Data: 2009-01-01 12:12:35
    Temat: Re: Hydrofor i miejsce zamontowania filtru dyskowego/sznurkowego
    Od: Waldek <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hydrofor mam w kotlowni jest to typowy hydrofor napowierzchniowy tu go
    mozna zobaczyc:

    http://www.nokaut.pl/oferta/hydrofor-mh-1300-ze-zbio
    rnikiem-100l-230v.html

    Z opis tego co podajesz to filtry masz po stronie tloczenia wody a przed
    hydroforem masz pewnie zwykly osadnikowy - siatkowy - aby wieksze rzeczy
    odfiltrowal.

    Wlanie mam sprzeczne informacje o miejscu instalacji filtrow dykowych
    lub sznurkowych. Jedni mowia ze po stronie sacej a inni po stronie
    tloczonej wody hydroforu aby nie zwiekszac oporu przelywu wody podczas
    pobierania wody z studni. Dlatego szukam informacji

    Pozdrawiam

    Waldek