  • Data: 2019-10-22 14:14:59
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co w tym dziwnego?
    >
    > Każdy produkt ma tzw. cenę katalogową. Cena katalogowa to cena za jaką
    > powinien dany produkt być sprzedany końcowemu nabywcy detalicznemu.
    >
    > Po drodze pomiędzy producentem, a nabywcą detalicznym są pośrednicy.
    > Tymi pośrednikami są: hurtownia, sklep, instalator. Różnica w cenie
    (...)
    i gdyby ta kwota którą zarabiają pośrednicy była rozsądna, problem by
    nie powstał. a jak ten samo towar można kupić za połowę ceny, nawet bez
    gwarancji - to ludzie kupują. podobna polityka jest w innych gałęziach
    handlu i usług. roweru za cenę katalogową nikt nie sprzeda/kupi, więc
    rośnie nam sprzedaż kartonów z rowerami na allegro. dlaczego piszę
    "kartonów"? bo internetowy sprzedawca nawet nie widział towaru który
    sprzedaje. on handluje kartonami, to co jest w środku go nie obchodzi.
    podobnie stało się z aliexpress. parę lat temu, przebicie ali=allegro
    było olbrzymie. co najmniej kilkaset procent. ludzie nauczyli się ze w
    chinach taniej, zagłosowali portfealmi i nagle na allegro są normalne
    ceny? kto by pomyślał. może to wąski wycinek, ale jedna udało się.
    Kiedy wiec producenci kotłów ustawią stałe ceny w których będzie
    wliczony montaż i pierwsze uruchomienie?

    ToMasz