    Subject: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 23 Oct 2019 08:19:59 +0200

    W dniu 2019-10-22 o 22:34, Marek pisze:

    > Na szczęście nie wszyscy są tacy nadęci. Thermagena wybrałem m.in.
    > dlatego, że w sąsiedniej wsi mam serwisanta tej marki, który nie jest
    > przemądrzały, nadęty u zdania nie zaczyna od "bzdury opowiadasz". Po
    > obejrzeniu mojej instalacji zaproponował bym sam go sobie kupił  (w
    > cenie instalatora a jakże bo w innej i tak nie był dostępny) i sam
    > podłączył do instalacji a on tylko podjedzie to sprawdzic  i uruchomi
    > jak w książce pisze. Żeby mu nie było przykro, że nic nie bedzie miał
    > u mnie do roboty to dałem mu zarobić na włożeniiu i podłączeniu
    > "wydechu" w kominie.
> [...]
    Tylko, gdyby nie ci według ciebie "nadęci", którzy bezinteresownie
    dzielą się na grupie swoją wiedzą i doświadczeniem to w życiu byś nie
    kupił tego kotła, bo nawet nie wiedziałbyś o jego istnieniu, a już tym
    bardziej o jego zaletach. Choćby tylko dlatego powinieneś uszanować tych
    "nadętych", a nie strzępić teraz jęzor popierając idiotów pokroju Zenka,
    Coli czy Ghosta, którzy gówno wiedzą, a uważają się za fachowców od
    wszystkiego. Taką pisaniną po prostu utożsamiasz się z nimi.

    Czy do ciebie napisałem zaczynając od "bzdury opowiadasz"? Czy wołałem
    od ciebie "tysiącpincet za byle pierdniecie"? Więc przestań pierdolić od
    rzeczy, bo tylko działasz na swoją szkodę. Następnym razem będziesz
    szukał pomocy na grupach to nikt kto ma wiedzę ci nie pomoże, albo
    będziesz skazany na pomoc, któregoś z ww expierdów.