    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile schnie tynk gipsowy i dlaczego rok?
    Date: Sun, 22 Sep 2019 08:22:21 +0200

    On 22.09.2019 07:35, s...@g...com wrote:
    > Widzialem jak sie toto sprawuje. Mietkie, kruche, sa problemy z pomalowaniem jak
    sie nie do konca ogarnie przygotowanie powierzchni.

    To zdanie z jakiegoś formularza?

    "Są problemy ... z produktem ... jak sie nie do konca ogarnie
    przygotowanie powierzchni."

    Bo pasuje generycznie do wszystkiego więc milcząco pominę.

    > Po co gladzie? Zatrzec trzeba. Wychodzi elegancko.
    > Czy szybciej? No nie wiem. Jak ktos patrzy na osczednosc przy robieniu tynku a nie
    patrzy na czas jaki trzeba poswiecic jak sie on uszkodzi to moze i szybciej.

    Bez obrazy, ale jak porównujesz prace z gipsem i z cementem, to nie
    wiesz co piszesz.

    > A jak patrze na tynki gipsowe podziurawione nawet tym ze ktos krzeslem je obijal to
    dziekuje.

    A zdajesz sobie sprawę z czego są gdzie kładzione najczęściej? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz