eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIlość energii potrzebna do podgrzania powietrza, które wentyluje pomieszczenie › Re: Ilość energii potrzebna do podgrzania powietrza, które wentyluje pomieszczenie
  • Data: 2014-07-08 21:37:51
    Temat: Re: Ilość energii potrzebna do podgrzania powietrza, które wentyluje pomieszczenie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 lipca 2014 21:12:48 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    dyskusji o wentylacji mechanicznej/grawitacyjnej/rekuperacji) zacząć od ustalenia
    podstawowej kwestii:

    ustalenia), przyjmimy tą wartość.

    > po pierwsze to by policzyć wymiany powietrza trzeba znać przenikalność i opornosć
    cieplną ścian okien drzwi dachu itd itp..

    > poza tym wymiany powietrza odbywają się na zasadzie konieczności 0,1-0,2 na h
    >

    > i nigdy nie ma ogrzewania 24 godzinnego bo temperatura w pomieszczeniu osiągnie
    oczekiwane 20 st po czasie t i będzie utrzymywała ją na zasadzie histerezy której
    wyznacznikiem będzie przenikalność cieplna materiałów z których wykonany został
    budynek...

    > tak więc by obliczyć ile ciepła ucieka trzeba policzyć U oraz R.
    >

    > a @kogut opowiada bzdury o rekuperatorach!! one nie warczą i hałasują!!! tylko
    tempy matoł mógł tak napisać który nigdy nie widział rekuperatora!!

    Mnie tam koło wentla lata jak ktoś marnuje nie moje pieniądze.