  • Data: 2019-02-21 23:55:56
    Temat: Re: Impregnacja drewna - olejowanie z woskiem
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko po co sie pierdolic i robic samemu jak w sklepach sa dedykowane preparaty.
    Maja gwarancje wsiakania, wysychania, trudnopalnosci itd.
    A tu się nie zgodzę.Własny pokost zacząłem robić, gdy pokost fabryczny okazał
    się do dupy.To po co mam kupować badziew po ( nie pamiętam), gdy dokładnie
    dopasowany do potrzeb mam po 7 zlotych za litr, a używalem wtedy dość dużo.
    Ale sykatywą kupuję gotową.
    Tak samo woski.Mogę kupić fabryczny dość drogi , mogę w podobnej cenie mieć
    zrobiony tylko na pszczelim wosku. Tyle, że warto wiedzieć gdzie taki
    stosować, go "wosk" z parafiny będzie czasem nawet lepszy.
    Ale w wielu wypadkach są subiektywne odczucia.
    Pozdro.abomito