  • Data: 2019-02-27 23:41:32
    Temat: Re: Instalacja antenowa
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2019 o 15:04, Kżyho pisze:

    > Mieszkam w Poznaniu. Generalnie prosili o podanie kodu pocztowego i pod
    > to zaproponowali anteny. Nie wszystko na raz będę kupował. Ale chcę mieć
    > już gotowy scenariusz.
    >
    > Pzdr

    popieram, po co Ci dwie anteny ?
    jak już to jedna combo np. Olympia lub coś podobnego

    a tak na marginesie, niżej piszesz że oglądasz głównie C+, HBO,
    Discovery itp. zakładam więc że masz satkę lub kablówkę
    pytanie: po jakiego grzyba Ci naziemka ?
    a zwłasza mux8 i jego trzy kanały z treścią głownie reklam
    co takiego tam jest czego nie ma w przyzwoitym pakiecie satki lub kablówki ?