    Subject: Re: Instalacja gazowa a rury ze szwem
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 27 Nov 2019 21:33:39 +0100

    W dniu 2019-11-27 o 17:36, roman pisze:

    > Ustawa albo Rozporządzenie z lat '50/'60.
    Nie no szacun. Jak miszczu złamał tak ważną ustawę lub rozporządzenie z
    lat 50-tych lub 60-tych to niewątpliwie należy mu się nauczka. Zgłoś to
    czym prędzej do prokuratury, albo lepiej od razu do Sądu Najwyższego,
    Sejmu i Senatu, niech mu odbiorą uprawnienia i do Kurii Biskupiej niech
    nałożą na niego ekskomunikę, a ksiądz z ambony niech się modli, aby mu
    te szkudne i parszywe łapy uschły coby już nigdy do ręki nie mógł wziąć
    palnika i nie mógł już spawać szwów. To jest karygodne i
    niedopuszczalne, aby taka łajza jak ten miszczu zajmował się tak ważnymi
    instalacjami, których masz rację, że nie wolno naprawiać spawaniem, ani
    nie wolno giąć. Przypuszczam, że ta łajza zapewne samodzielnie cięła te
    rury być może szlifierką kątową, a kto wie czy nawet nie zwykłym
    brzeszczotem. Ale z pewnością badania metalograficzne wykażą partactwo
    miszcza.

    > Świadkowie byli.

    Jehowy?

    > Yhm. Wiem już wszystko. Spierdalaj trollu.

    > .

    No i sprawa się wyjaśniła kim jesteś :)