  • Data: 2019-11-29 21:41:04
    Temat: Re: Instalacja gazowa a rury ze szwem
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2019 o 12:32, roman pisze:

    > Co zrobić z takim "miszczem"? Nakazać mu to wymienić (po 20 latach)
    > czy od razu złożyć odpowiednie "doniesienie" skutkujące
    > pozbawieniem go uprawnień.

    Przytoczę Ci mój przypadek: kupiłem dom, stary i pierdylion razy
    przerabiany. Kupując go widziałem, że WSZYSTKIE instalacje zrobione są
    po chu... przez tzw. miszczów. I wiesz co? Mam w dupie kto, jak, kiedy i
    za ile to wszystko robił. Zakasałem rękawy, wziąłem młota, cęgi,
    brzeszczot czy co tam akurat było potrzebne i wypierdo...łem wszystko z
    hukiem na śmietnik. A teraz robię wszystko od nowa, nawet dzisiaj zanim
    usiadłem do kompa dokładałem nowe aparaty do rozdzielnicy. Zamiast
    tracić czas na bicie piany, lepiej wziąć się do roboty.

    Jakub Rakus