  • Data: 2012-05-10 08:31:19
    Temat: Re: Instalacja internetowa
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Usrobo napisał:

    > co wy tak z tymi sąsiadami ? jakich kosztów ?
    > w dzisiejszych czasach za 50zł można już mieć porządne łącze
    > i czym tu sie chcesz dzielić ?
    > po 25zł na łep ?

    Kolego zależy gdzie się mieszka. Ja wyemigrowałem do takiej dziury, że
    radiówka działa tylko zimą, CDMA od czasu do czasu z prędkościami
    porównywalnymi z pamiętnego numeru 0202122, szansy na druty brak.
    Zostaje tylko satelita, bądź rezygnacja z internetu, co z wiekiem coraz
    łatwiej mi przychodzi i o dziwo cieszy.

    > ile miesiecznie na prąd wydajesz? na ścieki ?
    > na krajową radę radiofonii i tańca na lodzie?
    > nie wspomne już o piwie

    ziarnko do ziarnka ...

    > michal

    pozdrawiam