  • Data: 2014-12-18 22:39:01
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-18 22:15, Kadar pisze:
    > A na czym tych googli używasz chodzi mi o sprzęt, telefon, ...pad, czy jakies inne?

    Jesli chodzi o mnie to nie uzywam googli do jezdzenia samochodem. Po
    "glupiej" Warszawie zauwazylem, ze jezdze gorzej jak wogole bez
    nawigacji. Po prostu bez sensu. Jednak tam gdzie jestem incydentalnie
    uzywam instalowanych w telefonach offline. Aktualnie testuje dawnej Noki
    "Here". Wydaje sie byc niezla. Ostatnio coraz bardziej chwalona jest
    aplikacja Yanosik, jednak to do czego chce miec dostep skutecznie mnie
    zniecheca do instalowania.

    Pozdro.. TK