  • Data: 2014-12-19 21:30:15
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-19 13:11, adam pisze:
    >>>> Aktualnie testuje dawnej Noki "Here".
    >>>
    >>> Ale to na androida?
    >>
    >> Tyz.
    >> http://android.com.pl/news/31918-nokia-udostepnia-za
    -darmo-nawigacje-here-dla-wszystkich-smartfonow-z-an
    droidem-4-1/

    > Ja mam Here i Mapfactor, mapfactor też jest free i offline. Porównuje
    > obydwie i na razie bardziej podoba mi się Mapfator, korzysta on z OSM i
    > bardzo często są aktualizacje. Here ściągnąłem ze trzy m-ce temu i na
    > razie nic nie udało mi się zaktualizować. Nie wiem czy to dlatego że
    > beta, czy mam jakiś błąd.

    Po prostu "ten typ tak ma". Jak jeszcze były Ovi Nokia Maps (które teraz
    są mapami Microsoft Bing - te same, które wyświetlają lokalizację m.in.
    na Facebooku) to przez 1,5 roku nie potrafili w moim mieście poprawić
    nazw ulic i dodać nowych, po przebudowie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/