  • Data: 2014-12-23 00:37:49
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-22 o 18:26, Piotrek pisze:

    > Sugeruję, że taniej jest zabronić userowi dotykania się do ustawień
    > systemowych niż mu tłumaczyć, że aplikacja nie może działać skoro
    > zablokował jej dostęp do jakichkolwiek zasobów. To chyba oczywiste.

    Jak spojrzymy nieco szerzej to zobaczymy cos zupelnie innego.
    Nieblokowanie sms premium jako standard jest dzialaniem przeciw userowi.
    Ten przyklad pokazuje, ze wymaga sie od nas swiadomosci w klikaniu gdzie
    kolwiek. Z drugiej strony zabiera mu sie dostep do dbania o wlasna
    prywatnos tlumaczac to jego dobrem. Rozwazanie problemu subiektywnie
    sprawia, ze Twoje tlumaczenie ma sens. Jednak patrzac nieco bardziej
    ogolnie widzi sie interes.

    > Dla Ciebie? Zgadzam się. Ale już nie dla (prostego) usera, ani tym
    > bardziej producenta aplikacji.

    Ja po prostu wole jak ludzie cenia sobie wlasna prywatnosc. To
    oczywiscie w pewnych przypadkach moze byc okupione pewnymi
    niedogodnosciami, ale jednak zawsze ten wybor ma. Dzis ma go coraz mniej.

    Pozdro.. TK