  • Data: 2019-01-22 09:23:24
    Temat: Re: Izolacja garażu i temperatura
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    > Nigdy nie zamarł mi żaden słoik.

    To wcale nie znaczy, że do wiosny wyżyją.Szczególnie kiszone ogórki są wymagające.
    W domu, w którym teraz obecnie mieszkam kotłownia na groszek jest w komórce-
    murowanej, lecz mało szczelnej.Kiedy tam nie mieszkałem, musiałem czasami palić,
    żeby woda nie zamarzła.Kiedyś przyjechałem gdy było -20 i piec stał.Poprzedniego
    dnia uruchomiłem- wszystko było dobrze.Okazało się, że groszek w podajniku
    zamarzł.Kupowałem po kilka worków, w plastykowych opakowaniach. Był sypki,
    ale ale w sklepie było ciepło.Przywiozłem termometr.W komórce było -8.
    Teraz zawsze kupuję węgiel latem.Jak porządny obywatel.
    Pozdrawiam. abomito