    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Izolacja nietypowej piwnicy
    Date: Mon, 13 May 2013 12:23:21 +0200

    news:kmq7ih$7gh$1@node1.news.atman.pl...

    > Trafił mi się nietypowy problem, jak na razie dwóch fachowców poległo,
    > a moim zdaniem problem jest nierozwiązywalny w sensownych kosztach,

    Jeżeli kilku fachowców tak stwierdziło to znaczy, że bez sporych
    nakłądów kosztów tego się nie da zrobić.
    Nie ma rzeczy niemożliwych. Są nawet firmy, które przenoszą całe domy.
    Wszystko jednak rozbija się o koszty i sens ich ponosenia.

    > ale na tej grupie wielu fachowców z długim stażem, co niejedno
    > widzieli

    Ciekawe? Zazwyczaj to Ty uważasz się tutaj za najmądrzejszy i każdego,
    kto Ci próbuje pomóc gnoisz i traktujesz jak nieuka.

    > więc może ktoś podpowie jakieś rozwiązanie nie rujnujące budżetu.

    Co to znaczy "rujnujące budżetu"?
    Najpierw trzeba by było określić o jaki budżet chodzi?
    100zł , 1000zł, a może 2 miliony zł?

    > Pytanie co można z tym fantem zrobić? Rozbiórka garażu odpada :-)

    Znam rozwiązanie, które może się zamknąć w kwocie kilku tys. zł. ,
    jeżeli jest to bidżet do przyjęcia.
    Ale ja to wg Ciebie się na tym nie znam i w ogóle to jestem nieuk co to
    powinien wrócić się do gimnazjum.
    Wobec tego nawet nie będę się produkował, bo podsunę Ci dobre
    rozwiązanie, dzieki któremu zarobisz u klienta, a Ty i tak później
    napiszesz, że to był Twój pomysł, a ja jestem nieukiem, którego Ty
    uczysz :)

    > I drugie pytanie jeśli odpowiedź na pierwsze brzmi nic :-) Czy jest
    > jakaś okładzina której nie szkodzi cykliczne zamakanie od strony
    > ściany? Po każdym zalaniu piwnica szybko wysycha i nie robi się grzyb
    > więc chodzi tylko o to by estetycznie wyglądała, bo teraz to odłazi
    > farba i gdzieniegdzie tynk.

    Tak, nazywa się to siding lub plastikowe panele ścinne, ale robienie
    okładzin to jak pudrowanie obesranego tyłka zamiast jego umycia.