    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Izolacja nietypowej piwnicy
    Date: Mon, 13 May 2013 17:21:54 +0200

    news:kmqi8q$fl5$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie, ja się nie uważam, to Ty co jakiś czas twierdzisz że ja się
    > uważam za najmądrzejszego nikt inny jak dotąd tak nie twierdził.

    Ja niczego nie twierdzę, ja tylko stwierdzam fakty, a te świadczą o tym,
    że za takiego się uważasz, bo zadajesz pytania, dostajesz słuszne
    odpowiedzi, a następnie je krytykujesz. Proszę oto jeden z przykładów na
    samym dole poniżej podwójnej kreski.

    > Nie wiem ile właścicielka byłaby w stanie zapłacić bo nie wiem jakie
    > są alternatywy. Jak do wyboru będzie rozwiązanie za 10 tyś dające 100%
    > pewności i rozwiązanie za tysiąc które minimalizuje problem w 90% to
    > myślę że zdecyduje się na to za tysiąc. Natomiast na pewno nie
    > zdecyduje się na wydanie kilkunastu tysięcy przy zerowej gwarancji
    > poprawy sytuacji.

    Myślę, że da się to zrobić za 2-5 tys. zł. przy 100% gwarancji. Wszystko
    zależy jak duża jest ściana przylegająca do garażu, z czego ona jest
    wykonana oraz jaki jest odstęp pomiędzy ścianą piwnicy i garażu?

    > Cóż na to poradzę że pomiędzy mądrymi wypowiedziami wplatasz zupełnie
    > bezsensowne.

    Masz na myśli mądre wypowiedzi moje czy Twoje? :)

    > ROTFL. Pisałem Ci już dwukrotnie ja nie zarabiam na pomaganiu ludziom
    > mam inna prace którą lubię, pomagam zupełnie bezinteresownie (jeśli
    > nie liczyć kawy i ciastek) i na pewno samemu nie będę robił nic co
    > wymaga więcej niż godziny lub dwóch czasu bo nie mam kiedy,

    Tym bardziej działasz na szkodę ludzi, którzy się tym trudnią.
    Oczekujesz aby specjaliście dzielili się z Tobą swoją wiedzą za darmo,
    pomagasz potencjalnym klintom tych specjalistów za łakocie i jeszcze tym
    specjalistom "obrabiasz tyłki" mówiąc o nich jacy to oni są noedouczeni
    :)

    > ... więc nie ma obawy nie odbiorę Ci pracy.

    Nie jesteś w stanie mi odebrać pracy. :)

    > Bez sensu. Teraz ściana szybko wysycha i nie ma grzyba za sidingiem
    > będzie wysychała dłużej i będzie zimniejsza więc większa szansa na
    > grzyba.

    No tak zapomniałem, że Ty wiesz lepiej :)
    Czy będzie zimniejsza i będzie wysychała dłużej? Być może, aczkolwiek
    nie koniecznie, pod warunkiem, że zapewni się wystarczającą lukę
    wentylacyjną.
    Poza tym jeżeli dostrzeagasz, że dodatkowe okładziny mogą pogorszyć
    obecną sytuację to nie uważasz, że właśnie Twoje pytanie "Czy jest jakaś
    okładzina której nie szkodzi cykliczne zamakanie od strony ściany?" jest
    bezsensowne?