  • Data: 2012-06-09 12:26:53
    Temat: Re: Jak najtaniej zasłonić działkę.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-08 08:30, Budyń wrote:
    > jedna z metod jest nieco wyluzować i niczego nie stawiać. Na golasa tam
    > latasz? :-)

    Mam tak od roku. Wszyscy widzą wszystko. Mi z tym ok, ale ostatnio
    zauważam, że skoro nie ma szczelnego ogrodzenia, to ogryzek można
    wrzucić i h...

    Po drugie - z dwóch stron działki mam drogę, w tym jedną gruntową. Kurzy
    się. Częsciowo ogrodzenie to zatrzyma.

    > Jedną z najgłupszysz rzeczy na świecie które dosc czesto widać są
    > budynki postawione w szczerym polu, z pięknym widokiem, idealne
    > okolicznosci przyrody - a cała działka ogrodzona betonowym murem.

    Zgadza się. Jednak u mnie ten widok jakoś specjalnie dalszy niż za
    ogrodzenie nie jest, więc niewiele tracę.