    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak naprawić pęknięcia w tynku
    Date: Thu, 17 Mar 2011 00:23:27 +0100

    news:op.vsgbxp0s1cvm6g@lap...
    Dnia 15-03-2011 o 08:45:42 Ryba <t...@u...onet.pl> napisał(a):

    >Standart developerski, zbudować szybko niech sie klient potem martwi :)
    >a śmiali się z bloków budowanych za komuny a tu takie samo dziadostwo,
    >klawiszujący strop. Chcesz znać prawdę? tak? to ci powiem, zawsze ci bedzie
    >klawiszował i nic z tym nie zrobisz, siatki są może elastyczne ale gips
    >nie,

    No niestety to taki strop. Urok prefabrykatow, lacznie z teriva. Nie pekaja
    jedynie stropy monolityczne, ackermana i pewnie Kleina, ale kto sie w to
    dzis bawi w budownictwie developerskim.

    >pociągniesz to akrylem to z koleji farba się złuszczy na akrylu, jedyne
    >sensowne
    >rozwiązanie to zakrycie szczelin np belkami zrobionymi z desek, ładnie
    >wygląda
    >daje klimat starego mieszkania i będziesz miał spokój z szparami.

    Jest taka tasma, wyglada jak plastikowa i szeroka ok. 5cm, stosuje sie min.
    na laczenia plyt GK. Kosztuje nie malo, bo ponad 50zl za rolke nie pamietam
    dlugosci ani nazwy. Moge sobie przypomniec gdyby byl ktos zainteresowany.
    Stosuje ja na laczenia GK i na niestety drobne pekniecie na sciance
    dzialowej. Wtopilem to w gladz tak by z gory bylo ze trzy milimetry grubosci
    i od lata zeszlego roku z rysami nie ma zadnego problemu. Na GK rowniez.
    Nie wiem jak bedzie na stropach Zeranskich bo to jednak specyficzny element,
    ale na sciany nadaje sie doskonale.

    >Ze ścianmi to jeszcze gorzej, wynika że coś siada i ci spekały, ale
    >tak nie powinno być, zrób rowek taki V i zaciągnij akrylem i pomaluj,
    >jak znowu popeka to zgłoś developerowi albo lepiej PINB-owi że sie
    >coś z blokiem dzieje, bo to może być niebezpieczne.

    Mysle, ze sciany postawione na stropie ktory jak widac z tresci powyzej
    jednak pracuje. Rysy za pewne nie sa grozne, ale malo estetyczne.

    Pozdro.. TK