  • Data: 2010-01-30 13:08:05
    Temat: Re: Jak negocjować ceny?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sty, 14:45, maniek <m...@o...pl> wrote:
    > Cześć.Przymierzam sie do kupna materiałów w duzym sklepie z
    > materiałami budowlanymi do termomodernizacji domu,szacowany koszt to
    > ok.6tys. zł.Kurcze, jak mam negocjować cene żeby za bardzo nie
    > zarobili na mnie, ma ktos moze jakieś doswiadczenia w tych sprawach?

    www.allegro.pl - tu szukasz *najnizszych* cen i do takich dazysz w
    lokalnej hurtowni :) Jezeli to termomodernizacja to pewnie
    potrzebujesz mnostro styropianu.. Ten mozesz spokojnie na allegro
    kupic - na wiekszosci aukcji cena jest juz z wliczonym transportem od
    producenta (warunek - biezesz minimum logistyczne czyli te ok. 30m3)
    ale to akurat na sensowna termomodernizacje domu jest w sam raz :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.