eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak nie uszkodzić kabla elektrycznego robiąc wykop koparką w gruncie kamienisto-żwirowym? › Re: Jak nie uszkodzi? kabla elektrycznego robi?c wykop kopark? w gruncie kamienisto-?wirowym?
  • Data: 2010-03-29 21:46:25
    Temat: Re: Jak nie uszkodzi? kabla elektrycznego robi?c wykop kopark? w gruncie kamienisto-?wirowym?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i własnie dlatego nie wiesz, ze obecnie jest jak pisałem :)
    > EnergiaPro stawia szafke pomiarową, przedtem była opcja ze klient stawiał
    > sam.

    potwierdzam, właśnie niedawno robiłem zmianę przyłącza z budowlanego
    na docelowe, do samego wyjścia ze skrzynki (podłączenie WLZ) wszystko
    robiła energetyka i na ich koszt, a zamontowali tak: "eS" C40,
    licznik, rozłącznik FR 100A,
    eS i licznik zaplombowane (oczywiście wajcha eSa dostępna), FR
    ogólnodostępny
    BTW skrzynkę docelową dostałem już na etapie budowy, zamawiając prąd
    budowlany, więc nie musiałem ponosić dodatkowych kosztów robiąc
    prowizorkę, ale to tylko uprzejmość mojego ZE

    pozdrawiam
    s_13