eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak nie uszkodzić kabla elektrycznego robiąc wykop koparką w gruncie kamienisto-żwirowym? › Re: Jak nie uszkodziae kabla elektrycznego robi?c wykop kopark? w gruncie kamienisto-?wirowym?
    From: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak nie uszkodziae kabla elektrycznego robi?c wykop kopark? w gruncie
    kamienisto-?wirowym?
    Date: Sun, 28 Mar 2010 11:22:15 +0200

    Uzytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:hokpf9$udc$1@news.onet.pl...

    > (mój w?asny pr?d: od skrzynki do domu). Pod?o?e jest kamienisto-?wirowe
    > Bedzie to robi? jej operator, nie ja, ale chcia?bym sam zapobiec przerwaniu kabla,
    zamiast liczyae na jego ostro?no?ae.

    Niezaleznie od tego czy tasma jest, czy jej nie ma obowiazkowo odlacz prad w tym
    kablu na czas kopania. Jesli nie pozalowales 50zl na rozlacznik zalicznikowy, to
    wystarczy tylko przesunac dzwignie. Jesli go nie masz to dzwonisz do ZE, zglaszasz
    rozplombowanie rozlacznika przedlicznikowego, umawiasz sie kiedy maja przyjechac na
    ponowne plombowanie.