eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak nie uszkodzić kabla elektrycznego robiąc wykop koparką w gruncie kamienisto-żwirowym? › Re: Jak nie uszkodzić kabla elektrycznego robiąc wykop koparką w gruncie kamienisto-żwirowym?
    From: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak nie uszkodzić kabla elektrycznego robiąc wykop koparką w gruncie
    kamienisto-żwirowym?
    Date: Sat, 27 Mar 2010 19:04:37 +0100

    marcan <m...@o...pl> wrote:

    > nie mam możliwości kopać tegto łopatą. Macie jakiś patent na
    > nieuszkodzenie tegoż kabla kopiąc małą kopareczką? Będzie to robił
    > jej operator, nie ja, ale chciałbym sam zapobiec przerwaniu kabla,
    > zamiast liczyć na jego ostrożność.

    A ja jeszcze dodam tylko, że jesli kiedyśtam zakopując ten kabel
    pożałowałeś (Ty albo ktośtam) 20zł na tasmę ostrzegawczą,
    ewentualnie nie masz pewności co do tego, czy ta taśma jest ułożona
    poprawnie, to niestety, szpadel w łapę i choć w jednym miejscu ten
    kabel trzeba odkopać, koparkowy widząc, gdzie kabel jest naprawdę,
    będzie mógł już uważać.

    J.