  • 31. Data: 2012-06-26 10:33:24
    Temat: Re: Jak odstraszać szpaki, kawki itp z czareśni?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:jsbq14$hs9$1@inews.gazeta.pl...

    > ale to chodzi chyba o jakieś głupie zabawy podpadające pod znęcanie się...
    > bo inaczej za każdego stracha na wróble kryminał...

    Ja tylko powtórzyłem, to co podawali w wiadomościach trójki, że w jakimś
    mieście nieopodal jakiejś hali targowej czy supermarketu szukają tego który
    celowo płoszył ptactwo montując urządzenie wydające dźwięki ptaków
    drapieznych.
    Sąsiedzi mieszkający nieopodal donieśli.. prawdopodobnie ci z tej hali
    trargowej coś wykombinowali.

    Marek

  • 32. Data: 2012-06-26 10:35:30
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > ale to chodzi chyba o jakieś głupie zabawy podpadające pod znęcanie się...
    > bo inaczej za każdego stracha na wróble kryminał...

    Acha no jeszcze jedno, bo wystarczy aby jakiś lokalny urzędowy ornitolog
    stwierdził że zarośla jakieś tam są ostoją jakiegoś gatunku ptaków i już za
    stracha na wróble zapłacisz grzywnę dla zasady.

    Marek

  • 33. Data: 2012-06-27 14:19:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Jun 2012 10:35:30 +0200, 4CX250 napisał(a):

> [...]
    > stwierdził że zarośla jakieś tam są ostoją jakiegoś gatunku ptaków i już za
    > stracha na wróble zapłacisz grzywnę dla zasady.

    Ja słucham głosów ptaszków dla relaksu. Pomagają mi na nerwy. Słucham
    zwłaszcza na podwórku, na tarasie, w otoczeniu natury. Mam nawet
    zaświadczenie od lekarza :-)

    PS. A czy ja tam wiem, który odgłos jest drapieżny? - nie jestem
    ornitologiem, tylko pacjentem, a że najbardziej uspokaja mnie krzyk
    jastrzębia... cóż, jak już mówiłam, jestem pacjentem 333-)
    --
    XL

  • 34. Data: 2012-06-28 10:06:04
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > ornitologiem, tylko pacjentem, a że najbardziej uspokaja mnie krzyk
    > jastrzębia... cóż, jak już mówiłam, jestem pacjentem 333-)

    A u mnie wczoraj całe popołudnie na drzewach dzięcioł pracował.
    Przy tym odgłosie to jest dopiero relaks, mówię całkiem poważnie.

    Marek

  • 35. Data: 2012-06-28 11:54:57
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > A u mnie wczoraj całe popołudnie na drzewach dzięcioł pracował.
    > Przy tym odgłosie to jest dopiero relaks, mówię całkiem poważnie.

    a ja lubię po ciężkim dniu usiąść na tarasie z e-papierosem i przy
    nadchodzącym zmierzchu słuchać, jak drze dziób każdy ptak jaki mieszka w
    okolicy...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 36. Data: 2012-06-28 12:47:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > A u mnie wczoraj całe popołudnie na drzewach dzięcioł pracował.
    > Przy tym odgłosie to jest dopiero relaks, mówię całkiem poważnie.

    Przypatrywane się bądź przysłuchiwanie wytężonej pracy innych daje
    wiele wytchnienia i ukojenia. Zasada znana nie od dzisiaj.

    Jarek

    --
    dzięcioł w drzewo stukał, dziewczę płakało;
    dzięcioł w drzewo, proszę, proszę,

  • 37. Data: 2012-06-28 12:50:10
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > a ja lubię po ciężkim dniu usiąść na tarasie z e-papierosem i przy
    > nadchodzącym zmierzchu słuchać, jak drze dziób każdy ptak jaki mieszka w
    > okolicy...:-)

    Oczywiście że każdy, ale to delikatne terkotanie dziobem w korę jest
    niesamowicie relaksujące, a jak jeszcze do tego dojdzie wieczorny rechot żab
    to już w ogóle miodzi...

    Marek

  • 38. Data: 2012-06-28 12:55:48
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Przypatrywane się bądź przysłuchiwanie wytężonej pracy innych daje
    > wiele wytchnienia i ukojenia. Zasada znana nie od dzisiaj.

    Chcesz powiedzieć abym spadał na drzewo zastąpić dzięcioła? :)))

    Marek

  • 39. Data: 2012-06-28 13:55:36
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > a jak jeszcze do tego dojdzie wieczorny rechot żab to już w ogóle
    > miodzi...

    jak do tego dochodzi bzyczenie komarów, to zmywam sie szybko do domu...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 40. Data: 2012-06-28 16:18:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 10:06:04 +0200, 4CX250 napisał(a):

    > A u mnie wczoraj całe popołudnie na drzewach dzięcioł pracował.
    > Przy tym odgłosie to jest dopiero relaks, mówię całkiem poważnie.

    No nie wiem jak z tym relaksem, bo parę lat temu na przedwiośniu dzięcioł
    dłuższy czas pracował na moim kominie, gdzie w ciepłych spoinach między
    cegłami zapewne kryły się muchy itp - co rusz leciały po blasze dachu
    kawałki cegły i było to mało relaksujace, nie mówiąc o remoncie komina
    potem :-D

    --
    XL