  • Data: 2020-01-23 21:38:39
    Temat: Re: Jak oni to robią: stolarka
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.01.2020 17:51, Kadar wrote:
    > Nie pamiętam, żeby w Polsce były problemy z otwieraniem i zamykaniem okien lub
    drzwi drewnianych. Myślę tu raczej o współczesnej stolarce i budownictwie również w
    miarę nowym.
    > Tu jakaś plaga. Wystarczy, że trochę popada i już jest problem z zamknięciem.
    Kiedyś otworzyłem przez nieostrożność drzwi tarasowe. to później musiałem czekać 2
    tygodnie aż słońce przygrzeje i dobrze wysuszy. Jak oni to robią?
    > Kadar

    Zawiasy trzeba podregulować. Też tak miałem kiedyś. W lecie działało, a
    raz w zimie po otwarciu już nie mogłem zamknąć.