eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak podłaczyć spłuczkę w stelażu żeby zapomnieć o tym temacie › Re: Jak podłaczyć spłuczkę w stelażu żeby zapomnieć o tym temacie
  • Data: 2009-12-07 23:11:13
    Temat: Re: Jak podłaczyć spłuczkę w stelażu żeby zapomnieć o tym temacie
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie przyłącze zastosować?
    >
    > PC
    Ja mam Geberita. Do zaworu doprowadzony jest pex z zaciśniętą końcówką.
    Wprawdzie wężyk jest w środku samego Geberita, ale wymienić można przez
    otwór na przycisk (wężyki w oplocie stalowym można wymieniać co 10 lat - w
    każdym razie na tyle jest gwarancja) no i pęknięcie wężyka nie grozi
    zalaniem.
    Pozdr.
    Krzysiek