  • Data: 2009-07-30 17:31:20
    Temat: Re: Jak połączyć nowe szambo ze starym?
    Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bokomaru" napisał
    (...) tam cos musisz wlasnego pewnie wykminic
    No i właśnie to kminienie mi słabo idzie...

    > jesli upierasz sie robic studnie w glab, to lepilbym kregi ze soba na
    > goracy lepik albo silikon.
    Olśniło mnie... Zakładałem że kręgi będą szły w dół. Jasne! Zbiornik może
    iść poziomo. Zajmie większą powierzchnię, ale nie będę musiał kopać 4 metry
    w głąb w kamieniach i głazach...Wówczas jednak faktycznie szczelność jest
    taka sobie. W przypadku gdy krąg leży jeden na drugim siła docisku dodatkowo
    całość uszczelnia. Ale ale. Jak je ułożyć jeden na drugim w poziomie, coby
    jeden w drugi zaskoczył... Ha! Jak idą pionowo to koleś, który je przywozi
    wyładowując wkłada jeden na drugi, a tak?