  • Data: 2018-09-20 14:06:17
    Temat: Re: Jak przechować dokumenty
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Sep 2018 13:39:38 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ależ Wodzu, co Wódz... Jak mniejszy, skoro większy?

    I nie dość że większy, to jeszcze brzydszy.

    Czterobitowego PNG nic nie pobije.

    Nie dalej jak dziś rano skanowałem 15-stronicowy dokument, składający się
    z kilku urzędowych formularzy, planu geodezyjnego i trzech zdjęć
    poglądowych. Formularze poleciały na 2 bpp, zdjęcia na 4 bpp. Na końcu
    wyszedł z tego plik CBZ o rozmiarze 1.7 MiB. Całość praktycznie nie do
    odróżnienia od oryginału. Podziwiając tak znakomity wynik, chichrałem się
    w duchu "a Jarek z Internetu szarpałby się z ośmiobitową paletą i
    wynikowym plikiem co najmniej 5 MiB hie hie hie"

    Mateusz