    From: "Tornad" <t...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak przechytrzyć złodzieja?
    Date: Wed, 07 Jul 2010 23:34:57 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > "Tornad"  napisał
    > To teraz doradź jak za każdym razem kiedy będę zamawiał wywóz szamba
    > wyciągnąć toto ze zbiornika, gdzie dekiel jest zasypany ziemią.
    Za kazdym razem, czyli raz na kilka lat te pare lopat gruntu z pokrywy usunac
    to nie jest znow taka udreka. Jakies spawania, klodki, lancuchy czy inne
    wynalazki praktycznie nie spelnia swego zadania; klodke Ci przetna zas spaw
    sam potem musisz mozolnie wycinac... Uwazam, ze ten hamerykanski sposob jest
    skuteczny w Hameryce zatem bedzie nim rowniez nawet w Polsce Centralnej.
    > (...) wybudowal na sucho studzienke i w niej umiescil ten kran a pokrywe
    > studzienki
    > Tak, to za to będzie wyglądało pięknie ;-)

    Nie rozumiem Twego ironicznego oczywiscie usmiechu. W koncu masz dekiel nad
    szambem i Ci nie przeszkadza, Twoich wysublimowanych odczuc estetycznych nie
    rani a jesli bedziesz mial taki maly dekielek na poziomie trawnika nad kurkiem
    to bedzie be?

    > A właśnie, że wężem, ha!
    Na wszystko jest sposob, skoro na Twoja wode jest taki popyt to zaistaluj
    jakis automat, ktory automatycznie otworzy zawor powiedzmy na 20 minut po
    wrzuceniu do dziurki monety 2 zlotowej. Jakis wyzlomowany taksometr mozesz
    przerobic i bedziesz mial dodatkowy dochod. Tyle, ze chyba jeszcze kase
    fiskalna musisz zainstalowac bo tzw. pieszczotliwie fikus czy jakos tak,
    czuwa. Wtedy te dzikie hordy nielegalbych uzytkownikow Twojej wody, znaczco
    uszczuplajacych Twoje konta bankowe, beda je powiekszac.
    A odnosnie tego zaworu, ktorego zamkniecie powoduje, ze sie ubrudzasz to sa
    takie zawory montowane pod ziemia, ktore odkreca sie takim specjalnym kluczem
    na dlugim drazku.
    W sumie nie wiem czy mam sie nad Toba litowac czy Twoje niewatpliwie
    oczywiscie ciekawe problemy socjologiczno-techniczne ignorowac. No bo i tak
    zrobisz po swojemu. Jednak strzelania do tej dziczy czy zakladania wnykow
    odradzam.
    Pzdr.
    Tornad