    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak rozwiązać wentylację kanalizacji?
    Date: Tue, 8 Dec 2009 13:45:50 -0800 (PST)

    On 8 Gru, 22:18, m_kola <m...@g...com> wrote:
    > Stoję przed decyzją jak poprowadzić wentylację kanalizacji. Oczywiście
    > dla mnie ważnym jest aby nie cofał się smród do domu.
    > W kotłowni mam komin ogniowy i wentylacyjny dwukomorowy. Jeden
    > wentylacyjny jest przebity do łazienki a drugi do kotłowni. Na dach
    > wychodzi to w jednym kominie.

    No cóż, jeśli na etapie projektu/budowy domu nie została przewidziana
    tak podstawowa rzecz, jak wentylacja kanalizacji, to jest problem.

    Od biedy możnaby dać napowietrzacz na końcu pionu kanalizacyjnego, to
    załatwi kwestię wyrównywania ciśnienia, ale niestety nie wentylacji.
    To, co proponuje hydraulik może być problemem, jak pojawi się wsteczny
    ciąg w ktorymś z kanałów, trzebaby tą rurę dać mocno ponad komin.

    Naprawdę nie da się na dachu dodać dodatkowego kominka? Dachówki
    wentylacyjnej? Albo kominka dedykowanego do blachodachówki, w
    zależności od tego, czym dach jest kryty?

    J.