  • 1. Data: 2023-06-21 23:10:36
    Temat: Jak się zabezpieczyć?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://m.facebook.com/lighthiefpolska/videos/panele
    -fotowoltaiczne-do-recyklingu-po-spotkaniu-z-lataj%C
    4%85cymi-kulkami-gradu/658846811953963/?locale=ms_MY
    &wtsid=rdr_0Fc4bPrBbwUDOkPHy
    Do pewnego momentu ubezpieczenie. Ale ubezpieczyciele kalkulują składki tak zeby
    zarobili. Przy dużej ilości zdarzeń składka może być wysoka. Przy małej tez, kto
    zabroni ubezpieczycielom dowolnie według własnego uznania kalkulować składkę przy
    umowach dobrowolnych. I dalej w las tym więcej drzew.

  • 2. Data: 2023-06-21 23:11:53
    Temat: Re: Jak się zabezpieczyć?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/06/2023 23:10, Zenek Kapelinder wrote:
    > Przy dużej ilości zdarzeń składka może być wysoka.

    A jest?

  • 3. Data: 2023-06-21 23:18:58
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.06.2023 o 23:11, heby pisze:

    > A jest?

    To jest Zenuś. Dostał kulką gradu w czerep i myśli, że cały świat dostał
    a najwięcej w Afryce. Podobnie ma z mieszkaniem i wszystkim innym,
    dlatego jego algorytmy są właściwe. Prawie każda jego wypowiedź ma
    korzenie "poddasza z akumulatorem" i wszystkie "kody życia" mają tam
    początek :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-06-21 23:33:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 21 czerwca 2023 o 23:12:18 UTC+2 heby napisał(a):
    > A jest?
    Nie wiem czy jest wysoka. Wiem ze ubezpieczyciel musi zarobić.

  • 5. Data: 2023-06-21 23:34:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 21 czerwca 2023 o 23:19:16 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > dlatego jego algorytmy są właściwe. Prawie każda jego wypowiedź ma
    > korzenie "poddasza z akumulatorem" i wszystkie "kody życia" mają tam
    Tez cie lubię.

  • 6. Data: 2023-06-21 23:49:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Tez cie lubię.

    Napiszę ci tak. Od wchuj lat (mam taką pracę, którą lubię) że rocznie
    okrążam ziemię (ok 40tys km) i odwiedzam domy/ludzi od złodzieja po
    proboszcza + wszelakie inne instytucje. Ty ugrzęzłeś w jednym miejscu i
    wyprowadzasz z niego swoje wizje, myśląc że są prorocze :D

    Nie, nie są. Nawet nie zbliżyłeś się do poziomu +5% wizji :D

    Tak, wiem środek Polski jest koło Łodzi :D...dziura w dupie.

    Jesteś już za stary, żeby ruszyć dupę. Musisz jednak pierdolić bezsęsy
    bo byś nie zasnął :D Stary pierdzielu :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-06-22 00:46:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 21 czerwca 2023 o 23:50:16 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    >
    > Jesteś już za stary, żeby ruszyć dupę. Musisz jednak pierdolić bezsęsy
    > bo byś nie zasnął :D Stary pierdzielu :D
    To zaden wstyd ze paczki nosisz. To teraz potrzebna dla innych praca.

  • 8. Data: 2023-06-22 08:59:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/06/2023 23:33, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie wiem czy jest wysoka.

    Aha.

    Czyli znowu bicie piany.

  • 9. Data: 2023-06-22 10:57:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 22 czerwca 2023 o 08:59:18 UTC+2 heby napisał(a):
    > Aha.
    >
    > Czyli znowu bicie piany.
    Masz rację. Bijesz pianę. Nie znasz osobiscie zadnego przypadku wypłacenia
    odszkodowania za zniszczona przez grad fotowoltaike a srasz zarem jak byś był
    właścicielem firmy ubezpieczeniowej i wiedział wszystko. Ubezpieczyciele nie mogła
    dokładać do interesu. Teraz zdarzeń bardzo mało to w ramach transakcji wiazanej
    wzięli na siebie niewielka odpowiedzialność. Jak zdarzeń by przybyło zmienili by
    warunki.

  • 10. Data: 2023-06-22 12:57:39
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/06/2023 10:57, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie znasz osobiscie zadnego przypadku wypłacenia odszkodowania za zniszczona przez
    grad fotowoltaike

    Znam.

    > Ubezpieczyciele nie mogła dokładać do interesu.

    I zapewne nie dokładają. Najwyraźniej Twoje teorie o katastrofalnej
    ilości popsutych PV przez grad co powoduej zrost cen ubezpieczeń są
    gówno warte, jak cała reszta bredzenia.

    > Teraz zdarzeń bardzo mało

    Więc o co bijesz pianę?

    > Jak zdarzeń by przybyło zmienili by warunki.

    I przybyło?

    A jak by ciotka miała wąsy? A jak by 2+2 było równe 5? A jak by okazało
    się, że PiS kłamie? Muj Bosze! Trzeba sie szykować na każdą ewentualność.

    Piękny wstęp do schozofreni.

    Masz w ogóle jakiegokolwiek podstawy epiryczne, teoretyczna albo choć
    religijne, na cokolwiek, co twierdzisz w sprawie ubezpieczeń w PV, poza
    pieprzeniem od rzeczy?