  • Data: 2012-10-16 11:07:31
    Temat: Re: Jak szpachlowac wkrety w srodku plyty g-k?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 października 2012 10:30:24 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Jak byś wkręcił kilkanaście wkrętów z prędkością 1 wkręt na 1,5-3 sekundy,
    >
    > dedykowaną wkrętarką to byś zauważył jak bardzo się mylisz o precyzji
    >
    > osadzania i jakości pracy w porównaniu do końcówki na wiertarkę.
    A czy ja gdzieś napisałe że precyzja i jakośc taka sama?
    Raczej nie podlega dyskusji że profesjonalne dedykowane narzedzi będą lepsze od
    amatorskich.
    Ale jak ktoś ma do zrobienia jedno poddasze to spokojnie zrobi to i amatorskimi
    narzedziami.
    Wkręcenie wkrętów zwykła wkrętarką czy nawet wiertarka nie jest az tak bardzo
    uciążliwe i spokojnie da się pracować. Pewnie że narzedziem profesjonalnym będzie
    lepiej ale takie narzedzia jest sens kupić jak ktoś to zawodowo robi.
    Kurcze jak chcesz obraz na scianie powiesić to tez profi wiertarkę kupujesz?