  • 1. Data: 2012-10-15 14:32:07
    Temat: Jak szpachlowac wkrety w srodku plyty g-k?
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Wlasnorecznie zabudowuje poddasze i mam kolejny dylemat. Wszedzie
    pokazuja jak szpachlowac laczenia plyt - dajemy mase spachlowa,
    nastepnie tasme lub siatke, potem znowy szpachel, gladzimy itd. A co z
    wkretami w plytach, ktore nie sa na polaczeniach plyt tylko w srodku?
    Slupki stelaza sa rozstawione co 60 cm, wiec na jednej plycie troche
    wkretow sie nazbiera. Czy wkrety nie na polaczeniach szpachluje sie tak
    jak te przy polaczeniach? Czyli masa tasma/siatka szpachel itd? Czy moze
    zakrywamy sam leb wkreta masa szpachlowa a po wyschnieciu szlifujemy?

    Piotr

  • 2. Data: 2012-10-15 14:46:47
    Temat: Re: Jak szpachlowac wkrety w srodku plyty g-k?
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Czy moze
    > zakrywamy sam leb wkreta masa szpachlowa a po wyschnieciu szlifujemy?

    Wlasnie tak

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2012-10-15 14:59:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak te przy polaczeniach? Czyli masa tasma/siatka szpachel itd? Czy moze
    > zakrywamy sam leb wkreta masa szpachlowa a po wyschnieciu szlifujemy?

    To drugie. Wkret musi troche wejsc, zeby go szpachla przykryla, ale nie za
    bardzo, zeby jego leb jednak trzmal papier (nie rozdarl go).

  • 4. Data: 2012-10-15 15:22:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 14:59:47 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > To drugie. Wkret musi troche wejsc, zeby go szpachla przykryla, ale nie za
    >
    > bardzo, zeby jego leb jednak trzmal papier (nie rozdarl go).

    Dlatego najlepiej do wkręcania uzywac:
    http://inbudo.pl/przyrzad-do-wkrecania-wkretow-do-g-
    k-stanley-stht0-16137--1343998334

  • 5. Data: 2012-10-16 08:14:54
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

    >Dlatego najlepiej do wkręcania uzywac:
    >http://inbudo.pl/przyrzad-do-wkrecania-wkretow-do-g
    -k-stanley-stht0-16137--1343998334

    To jest badziew, kiepska alternatywa dla kogoś komu nie chce się
    pożyczyć/kupić wkrętarki. Wkrętarka wysokoobrotowa z regulowaną głowicą daje
    o wiele wiele lepsze efekty a i komfort pracy o wiele wiele lepszy.

    Marek

  • 6. Data: 2012-10-16 08:23:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 08:15:26 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:

    > To jest badziew, kiepska alternatywa dla kogoś komu nie chce się
    >
    > pożyczyć/kupić wkrętarki. Wkrętarka wysokoobrotowa z regulowaną głowicą daje
    >
    > o wiele wiele lepsze efekty a i komfort pracy o wiele wiele lepszy.
    Nie rozumiem co ma wkrętarka do końcówki?
    Pewnie że wkrętarka wygodniej niż np śrubokrętem czy wiertarką, ale do wkrętarki
    trzeba tez jakąś końcówkę założyć. Sama wkrętarką wkręta nie wkręcisz raczej a taki
    ogranicznik przydaje się aby za głęboko nie wkręcić wkrętów.

  • 7. Data: 2012-10-16 08:46:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

> [...]
    >wkręcisz raczej a taki ogranicznik przydaje się aby za >głęboko nie wkręcić

    Ten ogranicznik jest do wiertarek. Jednakze, nie wiem czy we wkretarce
    wystarczy polegac na sprzegle, papier jest chyba slabszy niz profil, ktory
    trzeba najpierw przewiercic.

  • 8. Data: 2012-10-16 09:10:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 08:46:52 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Ten ogranicznik jest do wiertarek.

    Faktyczni przy tym który podlinkowałem pisze że do wiertarki ale myśle że nie ma
    przeciwskazań do stosowania go we wkretarce;)
    > Jednakze, nie wiem czy we wkretarce
    >
    > wystarczy polegac na sprzegle, papier jest chyba slabszy niz profil, ktory
    >
    > trzeba najpierw przewiercic.

    Dokładnie tak samo myślę.
    Jak robiłem u siebie to używalem wkrętarki z takim właśnie ogranicznikiem.
    I fajnie to działało;)

  • 9. Data: 2012-10-16 09:12:11
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    >wkręcisz raczej a taki ogranicznik przydaje się aby za głęboko nie wkręcić

    Uwierz mi, aby wyszło profesjonalnie i szybko to trzeba profesjolnalnych
    narzędzi. Wkręciłem, nie przesadzam, jakieś kilkaset tysięcy wkrętów do
    płyt GK. Mam wkrętarki Makita i Kres. używałem także Bosza, Hilti, chyba nie
    ma takiego producenta którego bym nie używał. Ta końcóweczka to alternatywa
    na wiertarkę do przykręcenia dwóch-trzech płyt ale nie całego poddasza.
    Wiertarki do tego celu mają po prostu za wolne obroty. Dobra wkrętarka
    wkręca z obrotami kilka tys/min i dlatego jest szybko, bez zadziorów i każda
    śruba schowana tyle ile trzeba. W wkrętarce głowica ma regulowaną głębokość
    wkręcania i w głowicy jest też magnes dzięki czemu śruba dobrze się trzyma.

    Marek

  • 10. Data: 2012-10-16 09:25:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > zadziorów i każda śruba schowana tyle ile trzeba. W wkrętarce głowica ma
    > regulowaną głębokość wkręcania i w głowicy jest też magnes dzięki czemu

    Chyba Ci sie cos pokrecilo z ta wkretarka. Tam jest tylko sprzeglo, a wiec
    regulacja maksymalnego momentu, a nie glebokosci.