  • 1. Data: 2012-10-12 13:11:19
    Temat: Karnisze mocowane do ramy okna
    Od: Piotr <p...@g...com>

    Dzień dobry,
    czy spotkał się ktoś z karniszami mocowanymi do ramy okna? (w miarę możliwości -
    bezinwazyjnie)
    Piotr

  • 2. Data: 2012-10-12 19:13:33
    Temat: Re: Karnisze mocowane do ramy okna
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 października 2012 13:11:19 UTC+2 użytkownik Piotr napisał:
    > Dzień dobry,
    >
    > czy spotkał się ktoś z karniszami mocowanymi do ramy okna? (w miarę możliwości -
    bezinwazyjnie)

    > Piotr

    Popatrz jak są mocowane bezinwazyjnie żaluzje czy rolety. Mają takie haczyki
    zakladane na ramę i do tego żaluzja czy roleta, Pokombinuj i w ten sam sposób
    zamontujesz karnisz
    http://zaluzje.sklep.pl/index.php?gallery=1&show_all
    =1&id=379
    Albo jeszcze prościej tu
    http://allegro.pl/roleta-mini-z-zylka-rolety-rozmiar
    -70x170-prestige-i2553109097.html

  • 3. Data: 2012-10-15 11:06:47
    Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org>

    W dniu 2012-10-12 19:13, Kris pisze:

> [...]
    zakladane na ramę i do tego żaluzja czy roleta, Pokombinuj i w ten sam sposób

    Tyle, że jak karnisz, to firana / zasłona pewnie dalej od okna - a to
    się dźwignia robi i IMHO się nie utrzyma.

    P.

  • 4. Data: 2012-10-15 11:18:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 11:08:06 UTC+2 użytkownik Paweł Muszyński
    napisał:
    > Tyle, że jak karnisz, to firana / zasłona pewnie dalej od okna - a to
    >
    > się dźwignia robi i IMHO się nie utrzyma.

    Jak profil zakładany na rame okna będzie odpowiednio sztywny to sie spokojnie
    utrzyma. Widziałem wczoraj w Biedronce takie metalowe wiesszaki na drzwi, kosztowały
    5zł, idealnie by się nadawały jako uchwyty na okno pod karnisz. Były z nierdzewki,
    sztywne i masywne, tylko je lekko przerobic nawiercając otwory do mocowania karnisza.
    http://www.nokaut.pl/pozostaly-biznes/wieszak-na-drz
    wi-omega-104106152.html
    Cos podobnego do tego ze w Biedronce kosztowało 5zł.

  • 5. Data: 2012-10-15 14:08:59
    Od: k...@v...pl

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 11:18:50 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    >
    > http://www.nokaut.pl/pozostaly-biznes/wieszak-na-drz
    wi-omega-104106152.html

    > Cos podobnego do tego ze w Biedronce kosztowało 5zł.

    Nawet jak by kosztowało złotówkę i było już przerobione to się nie nadaje. Albo ja
    czytam między wierszami albo pytacz wyraźnie napisał że chce do ramy przymocować a
    nie do skrzydła.

  • 6. Data: 2012-10-15 14:10:59
    Od: k...@v...pl

> [...]
    > Dzień dobry,
    >
    > czy spotkał się ktoś z karniszami mocowanymi do ramy okna? (w miarę możliwości -

    Bezinwazyjnie to tylko siłą woli albo czarami. Jak masz ramę drewnianą to wkręty do
    drewna. A jak plastikową to nic cięższego się nie da powiesić.

  • 7. Data: 2012-10-15 15:17:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > Albo ja czytam między wierszami albo pytacz wyraźnie napisał że chce do

    A gdzie wyczytałeś, że chodzi o ramę skrzydła a nie ościeżnicy?
    Skrzydło ma ramę i ościeżnica też ma ramę. IMO pytającemu chodzi o ramę
    skrzydła.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2012-10-16 10:10:46
    Od: Piotr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 15:17:27 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    ie wyczytałeś, że chodzi o ramę skrzydła a nie ościeżnicy?

    > Skrzydło ma ramę i ościeżnica też ma ramę. IMO pytającemu chodzi o ramę
    >
    > skrzydła.

    Tak, oczywiście, chodziło mi o ramę skrzydła. Do ościeżnicy to wiadomo, że można
    tylko na wkręty albo gwoździe. No i trudno byłoby takie okno otwierać.
    Tak czy owak, dziękuję za podpowiedzi.
    Piotr