  • 1. Data: 2012-10-11 09:49:31
    Temat: Test chinskiej pilarki, cz. 2
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Po opisie odpalania NAC-a przy minus 15 i minus 20 stopniach czas na test
    rozruchu po dlugim postoju. Pol roku pila lezala w garazu bez paliwa. Po
    nalaniu mieszanki kilka szaprniec ze ssaniem i zaskoczyla. Wylaczylem
    ssanie, jedno pociagniecie i voila! Pracuje. Zadnego krztuszenia, wchodzi
    pieknie na obroty.

    Strach pomyslec, ile musialbym sie namachac ze Sthilem albo Husqvarna :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-10-11 10:11:07
    Temat: Re: Test chinskiej pilarki, cz. 2
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    Cóż zrobisz, że chińskie produkty są lepsze niż markowe. Do tego markowe są
    droższe. Takie nastały czasy.

  • 3. Data: 2012-10-11 10:46:45
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 11.10.2012 10:11, ceownik wrote:
    > Cóż zrobisz, że chińskie produkty są lepsze niż markowe. Do tego markowe są
    > droższe. Takie nastały czasy.

    Moze cos w tym jest. U mnie gosc cial okolo 20mp drewna. Trwalo to okolo
    3 dni. Stihl w tym czasie sie 2 razy popsul.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2012-10-11 12:14:54
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "ceownik" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cóż zrobisz, że chińskie produkty są lepsze niż markowe. Do tego markowe
    > są droższe. Takie nastały czasy.

    E tam lepsze...
    Lepsze do ciecia drewna do kominka raz na rok. Sprobuj tym ciac co dzien w
    lesie to poczujesz roznice. Narazie piszecie, ze tnie, a to zadne cos.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2012-10-11 12:49:40
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    > E tam lepsze...
    > Lepsze do ciecia drewna do kominka raz na rok. Sprobuj tym ciac co dzien w
    > lesie to poczujesz roznice. Narazie piszecie, ze tnie, a to zadne cos.
    >
    > Pozdro.. TK

    Żarcik był poniekąd ;-) bo markowe często znaczy chińskie np. iphone. Ale
    kto wie co będzie za parę lat. Chociaż w sumie to samo co teraz, największe
    firmy będą po prostu produkować w Chinach, więc będzie STIHL made in china,
    no chyba że już tak jest. W sumie to chiny już pewno mają na własność pół
    świata na papierku.

  • 6. Data: 2012-10-11 12:55:50
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    No to wyczytałem Stihla "We wrześniu 2006 otwarty został zakład montażowy w
    Qingdao (Chiny)."
    Oficjalnie.

    Husqvarna też jest produkowana w chinach
    http://wiadomosci.ox.pl/wiadomosc,9812,husqvarna-mad
    e-in-china.html
    Nieoficjalnie :D

  • 7. Data: 2012-10-11 13:01:51
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > w Qingdao (Chiny)."
    > Oficjalnie.
    >
    > Husqvarna też jest produkowana w chinach

    A Fiat i Opel w Polsce. Jaki to ma zwiazek z marka?

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2012-10-11 15:06:55
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "ceownik" <c...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > w Qingdao (Chiny)."
    > Oficjalnie.
    >
    > Husqvarna też jest produkowana w chinach

    Przecież widać, że to zwykłe Chińskie produkty. Nie te plastiki i nie te
    kolory i nie ta budowa :-)
    Chyba ich złapali za zwykłe idiotyczne oszustwo. Chcieli sprzedać agregat
    jako "Honda", który się stał Hondą po naklejeniu karteczki :-)
    To obłęd :-)

  • 9. Data: 2012-10-14 09:02:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "ceownik" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    e-in-china.html

    > A Fiat i Opel w Polsce. Jaki to ma zwiazek z marka?

    Oraz z tym czy Polska jest ich wlascicielem.