  • 1. Data: 2012-10-10 09:21:32
    Temat: jaka zmywarkę wybrać
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    Witam

    Mam do zagospodarowania szafkę 60 cm tuż obok zlewu więc zmywarka będzie
    60 do zabudowy.

    W internecie królują bosche ale electrolux też zbiera dobre opinie.

    Wyszukałem dwa modele, które spełniają moje oczekiwania tj.
    zużycie wody 10-12 litrów. głośność 45-47 dB, program szybki.

    bosch SMV 50E70EU oraz electrolux ESL 65070R ew. ESL 67040R

    Najbardziej przypasował mi ten środkowy ESL 65070R

    Ktoś ma, poleca, nie poleca, może coś innego?

    Ryba

  • 2. Data: 2012-10-10 09:48:04
    Temat: Re: jaka zmywarkę wybrać
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 października 2012 09:21:34 UTC+2 użytkownik Ryba napisał:
    > Kto� ma, poleca, nie poleca, mo�e co� innego?

    Ja bym się tu firmą nie sugerował za bardzo. Patrz gdzie jest najdłuzsza gwarancja i
    rozsądna cena zmywarki. Dwa lata temu kupiłem elektroluxa. W sklepie
    magicznaplanet.pl była wtedy dobra cena tej zmywarki i w gratisie 5letnia gwarancja.
    Ilosć tzw programów ma marginalne znaczenie w praktyce uzywamy przewaznie programu 30
    minutowego, sporadycznie coś dłuzszego. Sprzet ogólnie ok działa itp.
    Zwróć uwage czy producent pozwala na podłączenie zmywarki do ciepłej wody- tu można
    tez minimalnie na prądzie zaoszczedzić.
    Pospaceruj po sklepach stacjonarnych popatrz co się Tobie ew spodoba, spisz model i
    kupuj w necie. Wyjdzie najczęściej taniej a i można 5% zwrotu uzyskać przy płatności
    karta płatniczą.

  • 3. Data: 2012-10-10 09:48:24
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Ktoś ma, poleca, nie poleca, może coś innego?

    Tez chcialem wziasc Elektroluxa, jednak wybralem samsunga ze wzgledu na
    5 lat gwarancji producenta. Modelu nie pamietam ale cena to okolo 1400
    zl w studiu kuchennym -na necie pewnie taniej.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2012-10-10 10:43:33
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 09:21:32 +0200, Ryba napisał(a):

    > Ktoś ma, poleca, nie poleca, może coś innego?

    Przez 3 lata użytkowałem Boscha jakiś model z silent w nazwie, tylko nie 60
    a 45 i mogę polecić, z gwarancji nie musiałem korzystać.

    scruffty

  • 5. Data: 2012-10-10 14:28:10
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 09:21:32 +0200, Ryba napisał(a):

    Witam,

    Mam Boscha od pięcu lat i nic złego się nie dzieje. Działa elegancko i
    tyle.

    Odnośnie electroluxa to uważaj na jedną rzecz. Jeżeli weźmiesz na
    działalność (odliczenie kosztów - można mieć przecież w firmie zmywarkę),
    to autmatycznie tracisz gwarancję i nic z tym nie zrobisz.

    --
    Franc

  • 6. Data: 2012-10-10 16:50:06
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Ryba" <t...@b...poczta.onet.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Mam do zagospodarowania szafkę 60 cm tuż obok zlewu więc zmywarka będzie
    > 60 do zabudowy.

    Na pewno NIE bierz Whirlpool, bo to Polar z jakością tych
    postkomunistycznych zakładów. Whirlpool nie myje dobrze. Na tylnej ścianie
    ma uszczelkę zozłączającą górne śmigło od kanału wodnego i od początku - od
    nowości jest nieszczelne. Whirlpool to źle zbudowana, polska zmywarka z
    Wrocławia. Mam to gówno i nie polecam nikomu.

  • 7. Data: 2012-10-10 16:58:01
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Ryba" <t...@b...poczta.onet.pl> wrote in message
    > Witam

    To się u mnie dzieje. Zakładając nową uszczelkę pomaga na kilka miesięcy,
    chociaż zabiera kostkę, ale i tak ma takie luzy, że garnków nie potrafi
    domyć.
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=158
    3014

    Jeszcze trapią te zmywarki inne przypadłości. Np wyskakujące zatrzaski rurek
    wodnych. Trzeba je skleić na amen ale to już nie da się później naprawić.
    Silnik turbiny myjącej jest tak idiotycznie zamontowany, że drobny przeciek
    oringu turbiny myjącej i woda płynie do łożyska silnika. Zamiast zrobić to
    do góry nogami to tak jest zrobione w tych zmywarkach, że nawet jakby woda
    zaczęła kondensować to będzie spływac po wale silnika do silnika i zniszczy
    silnik. Nawet przecieku może nie być widać na początku, a okazać się może że
    już silnik i turbina do wymiany 650 PLN
    Whirlpool omijać łukiem. Części najdroższe ze wszystkich zmywarek.