  • 1. Data: 2012-10-12 00:14:57
    Temat: Sznur uszczelniający pieca
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    czy ten sznur uszczelniający drzwiczki pieca, przy wymianie, to mam
    przykleić na czerwony silikon do drzwiczek w rowku żeby nie wypadał ? Czy
    tylko dopasować na sucho ?

  • 2. Data: 2012-10-12 08:40:38
    Temat: Re: Sznur uszczelniający pieca
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    > czy ten sznur uszczelniający drzwiczki pieca, przy wymianie, to mam
    > przykleić na czerwony silikon do drzwiczek w rowku żeby nie wypadał ? Czy
    > tylko dopasować na sucho ?

    U mnie jest fabrycznie pryklejony na cienkiej warstwie silikonu.

    Marek

  • 3. Data: 2012-10-12 08:44:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 października 2012 00:14:57 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > czy ten sznur uszczelniający drzwiczki pieca, przy wymianie, to mam
    >
    > przykleić na czerwony silikon do drzwiczek w rowku żeby nie wypadał ? Czy
    >
    > tylko dopasować na sucho ?

    Ja do swojego kotła stałopalnego wpaqsowałem sznur bez klejenia. Wcisnełem na sucho i
    trzyma.

  • 4. Data: 2012-10-12 09:19:34
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    >
    > U mnie jest fabrycznie pryklejony na cienkiej warstwie silikonu.

    W drzwiach kominka chciałem dopowiedzieć :)

    Marek

  • 5. Data: 2012-10-15 18:55:15
    Od: "Marcin Bukowski" <b...@w...pl>

> [...]
    > na czerwony silikon do drzwiczek w rowku żeby nie wypadał ? Czy tylko

    Czerwony silikon to do trzystu paru stopni wytrzymuje. Ja mam na sucho.

  • 6. Data: 2012-11-02 23:11:57
    Od: "Plumpi" <p...@p...pl>

> [...]

    > czy ten sznur uszczelniający drzwiczki pieca, przy wymianie, to mam
    > przykleić na czerwony silikon do drzwiczek w rowku żeby nie wypadał ? Czy

    Jeżeli będzie trzymał na sucho to na sucho.
    Jeżeli nie to potrzebny jest specjalny klej wysokotemperaturowy, odporny na
    temperaturę ponad 1000stC. Sprzedawany jest w tubach jak silikon.

  • 7. Data: 2012-11-03 00:05:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 listopada 2012 23:12:17 UTC+1 użytkownik Plumpi napisał:

    > Jeżeli będzie trzymał na sucho to na sucho.

    Dorabiam właśnie siostrze drzwi do kominka. Jaka temp tam może być/. Szyba wg
    szklarza jest do 600stC.
    Wytrzyma?

  • 8. Data: 2012-11-03 02:58:20
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Plumpi" <p...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > Jeżeli nie to potrzebny jest specjalny klej wysokotemperaturowy, odporny
    > na temperaturę ponad 1000stC. Sprzedawany jest w tubach jak silikon.

    Kupiłem w Castoramie 33PLN za 2.5m sznura 12mm i tubka kleju, która
    wystarczyła na styk.

  • 9. Data: 2012-11-04 11:17:08
    Od: "Plumpi" <p...@p...pl>

    ps.com...
> [...]

    > Dorabiam właśnie siostrze drzwi do kominka. Jaka temp tam może być/. Szyba

    A skąd ja to mam wiedzieć?
    Powinieneś zapytać o to producenta tego kominka, bo tylo on wie do jakiej
    temperatury może nagrzewać się szyba.
    Szkło żaroodporne do budowy szyb kominkowych ma wytrzymywać nie tylko
    temperaturę, zazwyczaj 800-900stC, ale przede wszystkim duże skoki
    temperatury.
    Tak więc musisz zapytać szklarza czy jest to szkło żaroodporne.
    Z reguły szyby w kominkach nagrzewją się maksymalnie nie więcej jak do
    200-300stC.

  • 10. Data: 2012-11-04 11:31:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 listopada 2012 11:17:18 UTC+1 użytkownik Plumpi napisał:
    > U�ytkownik "Kris" <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > Powinieneďż˝ zapytaďż˝ o to producenta tego kominka

    Raczej zduna- bo to murowany kominek;)

    > Szk�o �aroodporne do budowy szyb kominkowych ma wytrzymywa� nie tylko
    >
    > temperatur�, zazwyczaj 800-900stC, ale przede wszystkim du�e skoki
    >
    > temperatury.
    >
    > Tak wi�c musisz zapyta� szklarza czy jest to szk�o �aroodporne.

    Zamówilismy z allegro taka:
    http://allegro.pl/szyba-do-kominka-zaroodporna-robax
    -sznurek-i2736564286.html

    > Z regu�y szyby w kominkach nagrzewj� si� maksymalnie nie wi�cej jak do
    >
    > 200-300stC.

    Więc ta zamówiona powinna być ok