  • 21. Data: 2012-11-07 19:06:32
    Temat: Re: Sznur uszczelniający pieca
    Od: <news>

    Użytkownik "Kris" napisał:
    >> (około 1200 stopni)
    > A zdradzisz skąd masz te dane?

    Chociażby od producentów wysokosprawnych pieców na drewno. Możesz też
    poszukać podeprzeć się mądrością głupców, czyli wikipedią:)

    > I dlaczego producenci kominków to idioci i w swoich kominkach
    > dają szyby odporne do 600stC?

    Producenci to najczęściej cwaniaki i oszuści a idiotami bywają klienci:)
    Może te piece są tak skonstruowane ze do szyby dochodzi jedynie maksymalna
    temperatura 600 stopni, albo to są wyłącznie kominki dekoracyjne gdzie się
    lekko przepala dla zrobienia nastroju?
    Widzę jednak ze nie zamierzasz przetestować szybki i dlatego bardzo sie na
    tobie zawiodłem!!!

  • 22. Data: 2012-11-07 20:05:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 listopada 2012 17:51:57 UTC+1 użytkownik news napisał:

    > Chociażby od producentów wysokosprawnych pieców na drewno. Możesz też
    >
    > poszukać podeprzeć się mądrością głupców, czyli wikipedią:)

    Jakis link podrzucisz?

    > Producenci to najczęściej cwaniaki i oszuści a idiotami bywają klienci:)
    >
    > Może...

    A jakieś konkrety?

  • 23. Data: 2012-11-07 21:08:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 listopada 2012 20:57:36 UTC+1 użytkownik news napisał:

    > proszę bardzo:
    >
    > http://www.kotly.pl/ABC_ogrzewania_kotly_na_drewno.p
    hp?artykul=jak_dziala_kociol_zgazowujacy_drewno

    I co tu widzimy: że kotły te wytwarzajaągaz drzewny który spala się osiągając temp
    1200stC
    Co to ma wspólnego z temeraturą w kominku?

    > http://www.biomasa.wortale.net/47-Nowoczesne-kotly-n
    a-zgazowanie-drewna.html

    Tu podobnie jak wyżej.
    Proszę znajdź mi info jaką temperaturę ma ogień w kominku lub ognisku.

    > Człowieku jesteś dla mnie spalony
    W jakiej temeraturze;))
    > jeśli nie potrafisz znaleźć tak podstawowej informacji,

    Znajdź mi ile wynosi temp w ognisku lub kominku

    >na dodatek dyskusja z tobą nic nie wnosi,

    Słyniesz z pisania bzdur od dawna ale nie kończmy jeszcze, kompromituj się dalej.

  • 24. Data: 2012-11-07 22:11:05
    Od: <news>

    Użytkownik "Kris" napisał:
> [...]

    proszę bardzo:
    http://www.kotly.pl/ABC_ogrzewania_kotly_na_drewno.p
    hp?artykul=jak_dziala_kociol_zgazowujacy_drewno

    Człowieku jesteś dla mnie spalony jeśli nie potrafisz znaleźć tak
    podstawowej informacji, na dodatek dyskusja z tobą nic nie wnosi,
    pochwaliłeś się kupnem szyby do kominka ale wrażeniami z testowania to już
    nie chcesz się podzielić, kończ waść i wstydu oszczędź!

  • 25. Data: 2012-11-07 23:31:28
    Od: <news>

    Użytkownik "Kris" napisał:
    hp?artykul=jak_dziala_kociol_zgazowujacy_drewno

    > I co tu widzimy: że kotły te wytwarzajaągaz drzewny który spala
    > się osiągając temp 1200stC Co to ma wspólnego z temeraturą
    > w kominku?

    A myślisz że drewno spalane w kominku nie wytwarza gazu drzewnego?
    Teraz potwierdza sie to co o tobie myślałem, nie rozumiesz co się do ciebie
    mówi i chciałeś linku, dostałeś i dalej nic nie rozumiesz mimo że tam
    napisali czarno na białym to co ci wcześniej mówiłem, ale tobie ciągle mało

    > Znajdź mi ile wynosi temp w ognisku lub kominku

    Ja nie mam kominka, to ty rozpal i zmierz!

  • 26. Data: 2012-11-08 22:10:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 7 Nov 2012 00:12:12 +0100, news napisał(a):

    > Tłumaczyłem ci że palone drewno moze osiągać temperaturę ponad 1000 stopni
    > (około 1200 stopni) a te szyby żaroodporne mają wytrzymują 800 stopni, więc

    Powiedz, że 2000 :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 27. Data: 2012-11-09 18:26:35
    Od: <news>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał:
    > Powiedz, że 2000 :D

    Kolejny co czytać nie umi?

  • 28. Data: 2012-11-10 21:11:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 9 Nov 2012 18:26:35 +0100, news napisał(a):

    > Kolejny co czytać nie umi?

    Raczej kolejny, który odróżnia spalanie drewna od spalania produktu suchej
    destylacji drewna :D

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 29. Data: 2012-11-12 17:25:08
    Od: <news>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał:
    > Raczej kolejny, który odróżnia spalanie drewna od spalania
    > produktu suchej destylacji drewna :D

    Chyba kolejny co się wikipedii naczytał i nie rozumie że to jednak ciągle
    spalanie drewna:)