  • 61. Data: 2012-10-17 15:49:52
    Temat: Re: Jak szpachlowac wkrety w srodku plyty g-k?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:221d0924-8ad6-4485-9b6b-0e2b90aca995@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 17 października 2012 08:57:26 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >A dlaczego miałbym nie odpuścić. Nie jestem taki głupi jak przerażająca
    >większość zebrana w kółko wzajemnej adoracji. Napisał że >wkręca 10 wkrętów
    >w 10 sekund. Napisał. Napisał że za 1m2 bierze 60-120 Euro. Napisał. Co ja
    >będę oceniał czy prawdę pisze. >Każdy normalny sam widzi jaka to prawda z
    >trzech Tischnerowskich prawd.

    Brał jełopie. Potrafisz czytać jełopie ze zrozumieniem, piszę ciągle w
    czasie przeszłym. W Polsce płytami GK się nie zajmuję.
    Co do stawek to sobie jełopie popatrz jakie są stawki w Austrii czy
    Niemczech za wykonanie choćby najprostrzej ściany.
    Tu masz
    http://www.cosmiq.de/qa/show/189984/was-kostet-eine-
    Rigipswand-ca-2-90-h-und-4-00-m-laenge-mit-tuer-isol
    ieren-auch-acrylbausteine-als-Wand-und-koennen-diese
    -mit-einer-Tuer-kombiniert-werden/
    jełopie pytanie o koszt najprostrszej ściany.
    Reszty nie komentujesz, jakoś cichaczem odpuściłeś temat z 400obrotami na
    minutę gdy ci napisałem jak się wkręca i że wkrętarka swoją drogą tez ma
    swoją bezwładność.
    Jełop jesteś i tyle. Że też takie kutasy się rodzą jak kogutek.

    Marek