  • Data: 2019-03-03 10:28:03
    Temat: Re: Jak to jest
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 marca 2019 10:03:49 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Kolega Budyń podsunął myśl, że cierpię na jakieś zaburzenie głowy
    > związane z liczbami. Myślę, że to błędna diagnoza, gdyż z liczbami radzę
    > sobie bardzo dobrze - i nie potrzebuję do tego na sztywno wiedzieć ile to
    > jest 8x6, bo w razie potrzeby mogę w każdej chwili sobie to bez problemu
    > wyliczyć (10*8 / 2 + 8). Co nie znaczy, że na siłę wszystko liczę w
    > pamięci - jeśli mam pod ręką jakiekolwiek liczydło, to z niego korzystam,
    > bo szybciej, pewniej i wygodniej.

    to tylko mnie utwierdza w przekonaniu ze masz problem :-)

    > Za sprawą tego wątku zaniepokoiłem się, iż tylko ja jeden na świecie mam
    > rozsądny pogląd w tym temacie. Wrzuciłem więc temat w wyszukiwarkę by z
    > ulgą odkryć, że jednak nie. https://stanford.io/2TbxfFc

    to nie jest rozsądne tylko sorry ale głupie. Upraszczanie wszystkiego i chęć by było
    łatwo, kolorowo, bez strachu i na obrazkach do granic absurdu spowoduje tylko i
    wyłącznie ze społeczenstwo bedzie głupsze (pytanie - czy to celowe)
    Nie da się sprawnie operować matematyką bez tabliczki mnozenia. Masz do rozwiazania
    jaki układ równań w którym trzeba grupowac wyrazy, mnozenia i dzielenia tam sporo.
    Zamiast przechodzic kolejne etapy ty sie bedziesz rozwarstwiał jak pomnozyc dwie
    liczby za pomoca twoich ratunkowych metod.
    Na poziomie podstawówki ok. Ale ona uczy byś trafiał wyzej i uczył sie rzeczy
    trudniejszych.

    b.