    Date: Wed, 09 Jan 2013 00:33:58 +0100
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak to się montuje?

    Użytkownik k...@g...com napisał:
> [...]
    gratis-i2888224686.html

    > najlepsze z tego jest 5 lat gwarancji. Ciekawe na co ta gwarancja. uszkodzeń
    mechanicznych żadna gwarancja nie obejmuje. Może gwarantują bezbolesne wypróżnienia
    przez 5 lat. Szkoda że nie pokazują jak w środku wygląda. Bo jak jest tak nowocześnie
    o wodooszczędnie że półki na gówno nie ma to tak baldas wpada to ochlapuje tyłek tym
    co w sedesie. Za sraczyk można zapłacić karta a wrażenia związane z wykorzystaniem
    bezcenne w takim przypadku. fajnym i nikomu do niczego nie potrzebnym bajerem jest
    wolno opadająca 100 tysięcy razy deska. Kobitki maja w naturze szybko zamykać i nie
    patrzeć co za cudo wyprodukowały. Faceci zaś długo się przyglądają na swoje dzieło.
    takie są wyniki jakiś durnych badań.

    I półeczka ułatwia owe podziwianie, i każdy lekarz zajmujący się dolnym
    odcinkiem przewodu pokarmowego ci powie że półeczkę ową warto mieć -
    warto wiedzieć co się w człowieku dzieje. Wcześniej można zacząć
    działać. Ale oczywiście teraz wszystko musi być "eko" (od ekonomii
    producenta oczywiście ten skrót" a użytkownicy mogą sobie powyzdychać -
    jeśli już kupili oczywiście.

    --
    Darek