  • 1. Data: 2013-01-06 19:42:20
    Temat: Jak to się montuje?
    Od: marsel <marcel@pl>

    Właśnie stoję przed wyborem stelaży podtynkowych do muszli i bidetu,
    waham się między Grohe a Geberit.
    Do tego próbuję dobrać resztę "klamotów" i wpadło mi w oko coś takiego:

    http://allegro.pl/massi-zestaw-decos-miska-wc-bidet-
    gratis-i2888224686.html

    Nie wiem czy to dobra firma i dobry wybór, ale zastanawiam jak to się w
    ogóle montuje? Na zdjęciach(nr 2 i 3) są małe otworki z boków, ale jak
    tam wsadzić klucz, a może to się "skręca" ze stelażem całkiem inaczej?

  • 2. Data: 2013-01-06 22:39:42
    Temat: Re: Jak to się montuje?
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 19:42:20 UTC+1 użytkownik marsel napisał:
> [...]
    >
    > ogóle montuje? Na zdjęciach(nr 2 i 3) są małe otworki z boków, ale jak
    >
    > tam wsadzić klucz, a może to się "skręca" ze stelażem całkiem inaczej?

    najlepsze z tego jest 5 lat gwarancji. Ciekawe na co ta gwarancja. uszkodzeń
    mechanicznych żadna gwarancja nie obejmuje. Może gwarantują bezbolesne wypróżnienia
    przez 5 lat. Szkoda że nie pokazują jak w środku wygląda. Bo jak jest tak nowocześnie
    o wodooszczędnie że półki na gówno nie ma to tak baldas wpada to ochlapuje tyłek tym
    co w sedesie. Za sraczyk można zapłacić karta a wrażenia związane z wykorzystaniem
    bezcenne w takim przypadku. fajnym i nikomu do niczego nie potrzebnym bajerem jest
    wolno opadająca 100 tysięcy razy deska. Kobitki maja w naturze szybko zamykać i nie
    patrzeć co za cudo wyprodukowały. Faceci zaś długo się przyglądają na swoje dzieło.
    takie są wyniki jakiś durnych badań.

  • 3. Data: 2013-01-07 03:07:42
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "marsel" <marcel@pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogóle montuje? Na zdjęciach(nr 2 i 3) są małe otworki z boków, ale jak tam
    > wsadzić klucz, a może to się "skręca" ze stelażem całkiem inaczej?

    Kiedyś montowałem coś podobnego made by ROCA. Miska wc była ciężka jak
    jasny szlag i montowało się ją na jakieś przetyczki wkłądane w takie własnie
    małe otworki. Nie byo szans by to porządnie do ściany dosciągnąć ale to był
    komplet stelaż z dedykowanym mocowaniem + miska.
    Być może to się montuje "normalnie" wkładając rękę od spodu. Wtedy wszystko
    jest ok dopóki nie powiesisz tego w jakiejś gównianej klitce gdzie ściany są
    20 cm po obu stronach miski wc. Musisz sobie wtedy zamówić bardzo chudego
    instalatora z elastyczną ręką....

  • 4. Data: 2013-01-07 05:50:25
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "marsel" <marcel@pl> wrote in message
    > Właśnie stoję przed wyborem stelaży podtynkowych do muszli i bidetu,

    Nie kupuj czegoś do czego nie będzie części zamiennych w przyszłości.

  • 5. Data: 2013-01-07 10:18:01
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 07.01.2013 05:50, kiki pisze:

    > "marsel" <marcel@pl> wrote in message
    >
    > Nie kupuj czegoś do czego nie będzie części zamiennych w przyszłości.

    A bo to dziś wiadomo co będzie za 10 lat?

    Jakie firmy byś polecił?

  • 6. Data: 2013-01-07 10:28:44
    Od: marsel <marcin@pl>

> [...]
    > gdzie ściany są 20 cm po obu stronach miski wc. Musisz sobie wtedy
    > zamówić bardzo chudego instalatora z elastyczną ręką....

    Jak oglądam niektóre muszle to wygląda, że faktycznie montować powinien
    je ginekolog.
    Do tej pory miałem w mieszkaniu stelaż Geberita i jakąś tam muszę
    Cersanit, bardzo ławo się wszystko montowało, a w samym Cersaniecie
    dojście do śrub było na wierzchu. Komplet działa już od 12 bez żadnej
    ingerencji z mojej strony.
    No ale teraz żonie zamarzyło się coś całkowicie obudowanego bo jest
    łatwiejsze w utrzymaniu czystości, tyle tylko że automatycznie staje się
    trudniejsze w montażu.
    Może znasz coś sprawdzonego w montażu i eksploatacji, chodzi o bidet i
    muszlę.
    Rozważam jeszcze stelaże Koło, bo są około połowę tańsze niż Geberit,
    ale czy są równie trwałe?

  • 7. Data: 2013-01-07 11:58:08
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

    > A bo to dziś wiadomo co będzie za 10 lat?
    >
    > Jakie firmy byś polecił?

    polecam Ci

    ROCA

    pozdrawiam
    AT

  • 8. Data: 2013-01-07 19:35:43
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "marsel" <marcin@pl> wrote in message

    > A bo to dziś wiadomo co będzie za 10 lat?
    >
    > Jakie firmy byś polecił?

    Geberit, Grohe
    innych wynalazków nie

  • 9. Data: 2013-01-08 01:33:23
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości

    > Rozważam jeszcze stelaże Koło, bo są około połowę tańsze niż Geberit, ale
    > czy są równie trwałe?

    nie nie są i daj sobie spokój. To wszystko chińskie gówna. Kupując Geberit,
    Sanit, Grohe lub Hansgrohe masz gwarancję że po pierwsze jest to jakościowo
    dobre a po drugie i za 10 lat kupisz ewentualne części z katalogu. Nie
    oszczędzaj na spłuczce bo będziesz rozpieprzał zabudowę w najmniej
    oczekiwanym momencie.

  • 10. Data: 2013-01-08 01:37:53
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości

    > Może znasz coś sprawdzonego w montażu i eksploatacji, chodzi o bidet i
    > muszlę.

    villeroy & Boch ma produkty wpadające w oko, zabudowane i dające sie
    przyzwoicie zamontować