  • 21. Data: 2013-01-14 21:13:58
    Temat: Re: Jak to się montuje?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:
    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > W spłuczce może się złamać dźwignia przycisku, może zepsuć się pompka
    > powietrzna jeżeli spust uruchamiany pneumatycznie, może się
    > rozszczelnić uszczelka przylgowa mechanizmyu spustowego zwłaszcza
    > jezeli ktoś pozostawia spłuczkę pustą na dłuższy czas, może się
    > uskzodzić wewnętrzny zawór odcinający, może się urwać ucho zaworu
    > spustowego, może obleźć chrom z przycisku chromowanego, pożółkąć
    > przycisk biały,

    no to przeca jak ktoś kupił tani chiński to kupił co najmneij dwa albo trzy
    :) na zapas

  • 22. Data: 2013-01-15 00:24:20
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 11 Jan 2013 13:02:27 -0800 (PST), Adam napisał(a):

    > Ale jak sie zepsuje to trzeba go miec czym zastapic ;) Co Ci po zepsutym
    mechanizmie jak producent za 2 lata przestanie istniec i nie kupisz czesci zamiennych
    :) Choc oczywiscie te mechanizmy sa na tyle proste ze w sumie nie ma sie tam co
    zepsuc ;)

    Potrafią się zacinać. Na razie w razie potrzeby naprawiam "z liścia", ale
    w końcu trzeba będzie rozebrać :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl