    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    trada.pl> <5je9857xkn2s$.dlg@myjk.org><l1p3ba$qbe$1@speranza.aioe.org>
    <1...@m...org><5d7f2984-2573-4cdd-af15-03b20e1c8a7a@googlegr
    oups.com><e...@m...org>
    <524092a6$0$1232$65785112@news.neostrada.pl><l1rdvb$hf5$...@n...news.atma
    n.pl><5241fb36$1$1255$65785112@news.neostrada.pl><l1ulop$mnj$...@n...news
    .atman.pl><5243d5a9$0$2232$65785112@news.neostrada.pl><l20old$nfk$1@node1
    .news.atman.pl><5243ed06$0$1253$65785112@news.neostrada.pl><0e3e43e8-05e0
    -4985-aeed-93469e6a4ddc@googlegroups.com><2ef955ed-d7f2-44c5-bee4-8aab450
    0e373@googlegroups.com><b3be2542-4a20-433c-9465-9c4bc60c9fca@googlegroups
    .com><5...@g...com><0b839fb0-0a8
    4-4d46-9eb1-3bb1b83d1d86@googlegroups.com><l2b9o5$cm7$...@n...news.atman.
    pl><6...@g...com><5249f5a7$0$223
    1$65785112@news.neostrada.pl> <l2dteh$ib4$3@dont-email.me>
    Subject: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Date: Tue, 1 Oct 2013 10:48:03 +0200

    news:l2dteh$ib4$3@dont-email.me...

    > i potrfisz tę bzdurę podeprzeć odpowiednim zapisem ustawowym?

    A przeprosisz jak dam Ci dowód, że jednak to nie jest bzdura?
    Poczytaj sobie dla przykładu regulaminy PSZOK w gminach.
    Pierwszy z brzegu, wyszukany w necie.
    http://www.mzk.grudziadz.pl/downloads/pszok/Regulami
    n_PSZOK.pdf
    Zwróć uwagę na pkt. 13

    Obsługa PSZOK ma prawo odmówić przyjęcia odpadów, których ilość lub waga
    odbiega od przyjętej, szacunkowej ilości lub wagi odpadów pochodzących
    od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy gminy -
    miasto Grudziądz lub mieszkańców tych nieruchomości oraz od innych osób
    wytwarzających odpady na tych nieruchomościach lub wskazują, że nie
    pochodzą z tych nieruchomości.

    Kolejny kretyński regulamin:
    http://www.zgo.bielsko.pl/files/file/REGULAMIN%20PSZ
    OK__01_07_2013.pdf

    7. Każdy mieszkaniec może dostarczyć odpady poremontowe i rozbiórkowe
    oraz gruz maksymalnie raz w miesiącu
    9. Do PSZOK odpady mogą być dostarczane wyłącznie samochodami osobowymi
    samochodami osobowymi z przyczepką lub samochodami dostawczymi o
    dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton.
    W przypadku realizacji ,,usługi dodatkowej o której mowa w uchwale nr
    XXXII/780/2013 Rady Miejskiej w Bielsku Białej z dnia 25 czerwca 2013
    pojazdami wy szczególnionymi w tej uchwale.

    Jak robiłem kapitalny remont wprowadzając się do mieszkania w bloku to
    wywiozłem cały kontener o pojemności 7 czy 8 m3 gruzu, którego masa
    wyniosła ok. 10-15 ton.
    Robiąc remonty w domu jednorodzinnym gruzu jest znacznie więcej.
    Teraz żeby się pozbyć tego gruzu zgodnie z ww regulaminem to trzeba go
    składować przez cały rok i stopniowo wywozić co miesiąc po 1-1,5 tony,
    bo taką największą ładowność może mieć samochód dostawczy <3,5 masy
    całkowitej.
    Wywóz gruzu z mojego remontu mieszkania zająłby rok czasu, a wywożąc
    samochodem osobowym z przyczepką ze 2-3 lata.

    > no właśnie

    Jak widać dla niektórych poszukać w necie to wielki problem, ale za to
    do wymądrzania się są pierwsi.
    Dla przykładu u mnie w gminie przyjmują tylko 4 sztuki opon z
    gospodarstwa rocznie i to trzeba jeszcze udowodnić, że są to opony z
    samochodu osobowego. Niestety musiałem się wrócić.
    Wybacz, ale nie chce mi się prowadzić dalej dyskusji z osobami, "którym
    się wydaje, że pozjadały wszystkie rozumy świata".